• silhuett

Får din 13-åriga dotter sova över hos killar?

Om ni inte har en dotter i den åldern, eller en dotter alls, så rösta gärna hur du skulle tänka OM du hade det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Får din 13-åriga dotter sova över hos killar?
  • fluu

Det kommer hon troligen få ja.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • fluu

Söner med för den delen, med både pojkar och flickor.

• Penida
    fluu skrev 2014-12-12 23:46:29 följande:

Det kommer hon troligen få ja.

Samma här.
    Avskyr CIO-metoder
  • Penida
    lövet2 skrev 2014-12-13 00:21:57 följande:

Nej, det har mina döttrar inte fått göra.

Varför? Har dina söner fått göra så?
    Avskyr CIO-metoder
  • lövet2
    Penida skrev 2014-12-13 00:33:55 följande:
    Varför? Har dina söner fått göra så?
    Det har inte varit aktuellt med sönerna, så det har jag inte tagit ställning till. När det gäller döttrarna däremot, så har jag inte velat öka på risken för tonårsgraviditeter.
  • Penida
    lövet2 skrev 2014-12-13 00:55:48 följande:
    Det har inte varit aktuellt med sönerna, så det har jag inte tagit ställning till. När det gäller döttrarna däremot, så har jag inte velat öka på risken för tonårsgraviditeter.
    Okej. Jag minns fortfarande hur det var, minns du? Våra regler är en skitsak om de vill ha sex, de hittar vägar. Jag tror mer på en öppen dialog än en massa förbud gällande detta.
    Avskyr CIO-metoder
  • lövet2
    Penida skrev 2014-12-13 01:10:14 följande:
    Okej. Jag minns fortfarande hur det var, minns du? Våra regler är en skitsak om de vill ha sex, de hittar vägar. Jag tror mer på en öppen dialog än en massa förbud gällande detta.
    O ja, jag vet att de hittar vägar. Det gör ändå inte att jag vill underlätta eller ge något slags inofficiellt erkännande av saken.
  • Anonym (rela)

Absolut inte, varför ska dom göra det? Vill dom sova över hos någon så får det vara någon utan penis. Sova över hos en man kan dom göra när dom är gifta. Men det är inget mina döttrar ens skulle be om, dom vet vad män är kapabla till och är försiktiga. När dom blir 18 får dom börja dejta, och när dom är gifta får dom börja med babymaking. Det vet dom, och dom vet varför och dom har än inte bett om annat. Dom vet att det är för deras eget bästa och ser vad som händer när en flicka har sex eller sover med en kille innan giftermål då deras vänner håller på så. Mina söner får inte heller sova hon flickor, det är lite som att släppa in en katt in ett musbo. NEJ. Dom vet varför och dom vet vad som händer om dom gör något med en tjej innan dom är gifta. Mina barn sköter sig, och det är bra uppfostran som står bakom det. Dom slipper undra varför dom har vissa känslor och tankar, för dom vet. Har 3 döttrar (4,8 och 15) och 2 söner (17 och 9).

• fluu
    Anonym (rela) skrev 2014-12-13 13:31:02 följande:
    Absolut inte, varför ska dom göra det? Vill dom sova över hos någon så får det vara någon utan penis. Sova över hos en man kan dom göra när dom är gifta. Men det är inget mina döttrar ens skulle be om, dom vet vad män är kapabla till och är försiktiga. När dom blir 18 får dom börja dejta, och när dom är gifta får dom börja med babymaking. Det vet dom, och dom vet varför och dom har än inte bett om annat. Dom vet att det är för deras eget bästa och ser vad som händer när en flicka har sex eller sover med en kille innan giftermål då deras vänner håller på så. Mina söner får inte heller sova hon flickor, det är lite som att släppa in en katt in ett musbo. NEJ. Dom vet varför och dom vet vad som händer om dom gör något med en tjej innan dom är gifta. Mina barn sköter sig, och det är bra uppfostran som står bakom det. Dom slipper undra varför dom har vissa känslor och tankar, för dom vet. Har 3 döttrar (4,8 och 15) och 2 söner (17 och 9).
    Så det är sexgrejen du är rädd för? Vad får dig att tro att dina döttrar inte kan ha sex ändå, all annanstans? Och att de kan ha sex med tjejer de sover över med också, men det är just graviditetgrejen som är jobbigast? Eftersom att den påverkar dig också...
Svar på tråden Får din 13-åriga dotter sova över hos killar?