Får din 13-åriga dotter sova över hos killar?
Om ni inte har en dotter i den åldern, eller en dotter alls, så rösta gärna hur du skulle tänka OM du hade det.
Om ni inte har en dotter i den åldern, eller en dotter alls, så rösta gärna hur du skulle tänka OM du hade det.
Det kommer hon troligen få ja.
Nej, det har mina döttrar inte fått göra.
Söner med för den delen, med både pojkar och flickor.
Det kommer hon troligen få ja.
Nej, det har mina döttrar inte fått göra.
Absolut inte, varför ska dom göra det? Vill dom sova över hos någon så får det vara någon utan penis. Sova över hos en man kan dom göra när dom är gifta. Men det är inget mina döttrar ens skulle be om, dom vet vad män är kapabla till och är försiktiga. När dom blir 18 får dom börja dejta, och när dom är gifta får dom börja med babymaking. Det vet dom, och dom vet varför och dom har än inte bett om annat. Dom vet att det är för deras eget bästa och ser vad som händer när en flicka har sex eller sover med en kille innan giftermål då deras vänner håller på så. Mina söner får inte heller sova hon flickor, det är lite som att släppa in en katt in ett musbo. NEJ. Dom vet varför och dom vet vad som händer om dom gör något med en tjej innan dom är gifta. Mina barn sköter sig, och det är bra uppfostran som står bakom det. Dom slipper undra varför dom har vissa känslor och tankar, för dom vet. Har 3 döttrar (4,8 och 15) och 2 söner (17 och 9).