• Harald Hägg

Har ni några problem med att jag uppfostrar min unge med gammaldags ideal?

God kväll!

Nu råkar det vara på det viset att jag och min särbo har börjat planera ett tillskott till världen. Vi bor på skild ort då jag har ett stort behov av egentid och kommer troligen att fortsätta så efter att barnet är fött.

Idag indoktrineras vi föräldrar och blivande föräldrar dagligen utav politisk korrekt smörja med genustrams och hur man ska acceptera om ens son går och blir homosexuell och dylikt. Jag köper inte den där SKITEN! Inte fan skulle min son leka med dockor likt att min dotter inte ska få ta hem pojkvänner föränn hon är byxmyndig. När jag var barn så uppfostrades vi alla till att bli karlar och kvinnor. Idag kan man inte ens könsbestämma smådjävlarna genom att kalla dom "hen".

Vart kommer den här toleransen ifrån? Varför ska man ändra på saker som fungerar? Varför köper ni den här SKITEN?

• Svar på tråden Har ni några problem med att jag uppfostrar min unge med gammaldags ideal?
  • Nomanisanisland

Din sons sexuella läggning har du inte med att göra och ser du på barn som småjävlar är det dags att hyfsa attityden.

Harald Hägg skrev 2014-12-06 22:05:29 följande:

God kväll!

Nu råkar det vara på det viset att jag och min särbo har börjat planera ett tillskott till världen. Vi bor på skild ort då jag har ett stort behov av egentid och kommer troligen att fortsätta så efter att barnet är fött.

Idag indoktrineras vi föräldrar och blivande föräldrar dagligen utav politisk korrekt smörja med genustrams och hur man ska acceptera om ens son går och blir homosexuell och dylikt. Jag köper inte den där SKITEN! Inte fan skulle min son leka med dockor likt att min dotter inte ska få ta hem pojkvänner föränn hon är byxmyndig. När jag var barn så uppfostrades vi alla till att bli karlar och kvinnor. Idag kan man inte ens könsbestämma smådjävlarna genom att kalla dom "hen".

Vart kommer den här toleransen ifrån? Varför ska man ändra på saker som fungerar? Varför köper ni den här SKITEN?

• Tilja

Säg mig, vad är det som gör det viktigt för dig att allt i världen ska delas upp i kategorierna "kvinnligt" och "manligt"?

• Flickan och kråkan
    Tilja skrev 2014-12-08 07:38:03 följande:

Säg mig, vad är det som gör det viktigt för dig att allt i världen ska delas upp i kategorierna "kvinnligt" och "manligt"?

Det festliga är ju att ts kommer att lära sitt/sina barn det motsatta eftersom ts planerar att leva särbo och därmed visa som förälder hur han/hon gör precis alla sysslor - manliga som kvinnliga. Blir samma sak med den andra föräldern. TS kommer alltså att bli ett utmärkt exempel på det ts kallar "genustrams" eftersom barn som sagt gör som vi föräldrar gör och inte som vi säger
  • Nomanisanisland

Nu ör det ju svår att ta dig på allvar, men menar du allvar med att folkk borde lynchas för sin sexuella läggning är du bara önnu ett patetiskt arschle som inte ska komma i närheten av barn.

Harald Hägg skrev 2014-12-07 17:16:40 följande:

Varför projicerar du då över ditt egna skit på mig? Att jag är fritänkande är bara ett faktum med tanke på vad som kommersiellt förbrukas av er på det här forumet. Majoriteten här kan ju klart inte tänka själva.Barn har och kommer alltid att ha mått bra av en lite hårdare uppfostran. Att jag kanske eventuellt kommer kalla han "ungjävel" eller "missfoster" så är det i rättvisande syfte. Klart fan den behöver smörj om den inte vet hur man ska bete sig.Piss off!Detsamma! En mes mindre i detta avlånga land skulle inte skada.Säger Trulle Troll...Om nu min syn på uppfostran är så provocerande, mås så en vara. Jag anser det som en förälders rättighet att kunna bestämma själv hur ens barn ska uppfostras. Att homosexuella mår dåligt i själen rör mig inte ryggen. Har man nu en sån avvikande sexualitet vore det kanske högst lämpligast i ett fungerande samhälle att man lynchades. Jo du, bönder har vi gått om kvar i Sverige. Du ska allt tacka dom att du får FIN, SVENSK mat på bordet. Utan dom hade du bara käkat import med tillsatser din lilla skit. Män ska arbeta, Kvinnor ska föda barn. punkt!Det ska böjas i tid det som krokigt ska bli.Att du ens föreslår att jag inte ska föröka mig säger bara vilken jävla fascist du är! Vem är du att "föreslå" vem som ska skaffa barn eller inte? Din jävel. Vad gör dig till en sådan "bra" förälder då?

• detkanskefunkar

Nu har jag svårt att tro att du är seriös i ditt inlägg. Troligen är du endast ute efter att provocera.

Men låt oss utgå från att du ändå ÄR seriös.
    Mina frågor är då som följer;
    Du skriver om DITT stora behov av "egentid". Hur blir det med den blivande mammans behov av egentid?
    När jag läser ditt inlägg så låter det som om det blir mamman som kommer att få ta den största delen av barnuppfostran. Vad ger då dig rätten att diktera hur denna barnuppfostran ska gå till?

• The past is now

Äsch då! Kan du inte bättre ts? Du gör ju bort dig totalt. Yngla inte av dig för någon större egoist än du har jag aldrig stött på.

• äntligen36
    Harald Hägg skrev 2014-12-06 22:56:11 följande:
    Det är bara logiskt tänkande från min sida. Ni leker bara med naturlagarna. Du vet att man inte ska leka gud.
    Det är väl gud du vill leka när du ska bestämma över vad ditt/dina barn inte får känna eller tycka om?
  • tobbe01
    Harald Hägg skrev 2014-12-06 23:09:04 följande:
    Är jag fördomsfull för att jag är fritänkande menar du? Det roligaste är att ni påstår er vara det men ni följer bara en trend som börjar gå ur spår. Gå och torka dig bakom öronen, jävla snorvalp.
    Hur tänker du fostra dina ev barn när det gäller språkbruk? Jag ryser.
  • Nomanisanisland
    Harald Hägg skrev 2014-12-06 22:05:29 följande:

God kväll!

Och vadå köper SKITEN - den enda som sprider dynga är du med en massa illa underbyggt, usel tänkt och tveksamt formulerat hobbydillande om saker som inte angår dig ett skit. Gör oss alla en tjänst och skaffa inte barn.
Svar på tråden Har ni några problem med att jag uppfostrar min unge med gammaldags ideal?