• Hawtan

Kvinnor gillar inte sex, punkt!

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

• Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!
  • Anonym (Älskarinnan)
    Hawtan skrev 2014-12-02 21:34:59 följande:

Jag är trött på alla "experter" som menar att kvinnor och män gillar sex lika mycket! Det är ju, naturligtvis, inte sant!

Kvinnor vill ha ett förhållande, sex är ett redskap i början för att försöka vinna den man som hon vill ha. Sex är sedan en nödvändighet att få barn. Efter detta, när mannen är vunnen och barnen födda, försvinner intresset för sex helt hos kvinnor. För om kvinnor gillade sex lika mycket även efter vunnet förhållande och barn, så skulle det finnas samma fenomen för hetrosexuella som i bögvärlden, ställen där man och kvinna kan mötas för sex, sex och sex. Så är det ju inte, bevis nog!

Hur blev du expert på området. Vilka meriter har du i ämnet som kan kvalificera dig till ditt påstående. Dessutom skriver du om sex mellan män, men du som expert har uppenbarligen missat att det finns kvinnor som är lesbisk. De har sex vad jag vet.

För egen del som kvinna föredrar jag en man som är en expert och vet vaden kvinna vill ha!
  • Hawtan

Tack alla, och jag menar ALLA, som bekräftat mitt budskap! Alla kommentarer här bevisar att jag har rätt! Män som menar att dom minsann haft flikvänner som haft sex med dem. Kvinnor som påstår att om bara mannen gör rätt så gillar de sex. OK! Det är ju just det jag säger, kvinnor vill ha något mer hela tiden! "Gör så, då gillar jag sex." "Gör inte så, då får du inte sex.". Alla dessa ultimatum och krav som ska uppfyllas innan sex. Men aldrig sex för sexets skull!

Alltid något annat som måste stämma!

Men det är ju det jag sagt hela tiden! Kvinnor gillar inte sex, dom gillar sex som ett verktyg till "det där andra" som är så attraktivt!

• Har gjort det

Du är ju bara patetisk och sorglig men jag gör ett nytt försök.

Jag var på krogen igår kväll. På krogen fanns det uppskattningsvis 50 damer som alla var där för att dom ville  ha sex. Kåta som bara den.

Jag fick med mig en hem. Vi hade grymt bra sex. På morgonen gick hon hem.

Vad var hennes hemska baktanke med det? Vilken var hållhaken?

• Anonym (..)
    Hawtan skrev 2015-02-15 21:27:36 följande:

Tack alla, och jag menar ALLA, som bekräftat mitt budskap! Alla kommentarer här bevisar att jag har rätt! Män som menar att dom minsann haft flikvänner som haft sex med dem. Kvinnor som påstår att om bara mannen gör rätt så gillar de sex. OK! Det är ju just det jag säger, kvinnor vill ha något mer hela tiden! "Gör så, då gillar jag sex." "Gör inte så, då får du inte sex.". Alla dessa ultimatum och krav som ska uppfyllas innan sex. Men aldrig sex för sexets skull!

Men det är ju det jag sagt hela tiden! Kvinnor gillar inte sex, dom gillar sex som ett verktyg till "det där andra" som är så attraktivt!

Eller så är du en självisk jävel dom bara tycker att du ska ha det skönt och inte dem. Så de helt enkelt inte vill ha det med dig!
  • Anonym (kvinna)

Inte alls stereotypiskt. Jag älskar sex, punkt. 

• Anonym (till viss del)
    Har gjort det skrev 2015-02-15 21:35:24 följande:

Du är ju bara patetisk och sorglig men jag gör ett nytt försök.

Jag var på krogen igår kväll. På krogen fanns det uppskattningsvis 50 damer som alla var där för att dom ville  ha sex. Kåta som bara den.

Jag fick med mig en hem. Vi hade grymt bra sex. På morgonen gick hon hem.

Vad var hennes hemska baktanke med det? Vilken var hållhaken?

Det finns naturligtvis människor av alla tycken. Men det du i detta inlägg refererar till har inget med det TS vill lyfta fram att göra. Det jag tror han menar är att om du och denna kvinna skulle fatta tycke för varandra och inleda en relation, då kommer dessa krav och ditt och datt för att få sex efter ett tag. 
  • Har gjort det
    Anonym (till viss del) skrev 2015-02-17 09:28:45 följande:
    Det finns naturligtvis människor av alla tycken. Men det du i detta inlägg refererar till har inget med det TS vill lyfta fram att göra. Det jag tror han menar är att om du och denna kvinna skulle fatta tycke för varandra och inleda en relation, då kommer dessa krav och ditt och datt för att få sex efter ett tag. 
    Han han hela tiden hävdat att det fenoment gäller hela tiden oavsett situation poch det var det jag protesterade mot. Dessutom, jag har varit i en mycket lång relation och det urartade aldrig på det sättet. Visst finns det kvinnor som använder sexutpressning men tro att det är alla är bara korkat.
  • AnnaZL
    Hawtan skrev 2015-02-15 21:27:36 följande:

Det är väl klart att kvinnor vill att deras sexpartners gör sådant de blir kåta och kommer av. För att alla inblandade ska njuta behöver de göra saker som tillfredsställer partnern. Att någon säger ja till sex med dig betyder inte att du kan skita i vad den personen gillar. Du kanske inte skulle vara så kåt efter att tag om allt din partner ville göra var tex endast att bli slickad till orgasm och penetrera dig analt?
  • Hawtan

Nej detta är ingen förklädd kontaktannons. Men om det nu är så att det finns kvinnor där ute som på fullt allvar påstår att dom gillar sex så måste det vara undantaget som bekräftar regeln. Drömmer sedan årtionden om att treffa en av dessa extremt få kvinnorna!.

• Har gjort det

Dom är inte extremt få. Dom är i kraftig majoritet. Nu känner inte jag dig men du måste börja fundera på vad du gör för fel och sluta skylla på kvinnorna. Självinsikt ärr första steget till förändring.

Jag kam dra en liknelse. Har en kompis som aldrig fick jobb trots att han borde. Han yrade om att alla arbetsgivare var onda och diskriminerade honom. Tills en dag när han gick på en kurs och han fick se sig själv filmad i en fejkintervju. det han tyckte var självsäkerhet upplevdes som dryghet. Han taggade ner och fick jobb direkt.

Svar på tråden Kvinnor gillar inte sex, punkt!