JGFH skrev 2015-07-18 12:00:35 följande:
Hehe ja:p hur går det för dig att vara själv om dagarna?:) min sambo har haft semester denna vecka. Skönt. Han stannade bara hemma de dagarna i början så han fick spara lite semester till nu:)
Kan inte förstå hur mycket kärlek denna lilla människa kan ge. Känner mig så glad:)
Det går bättre och bättre för oss. Blir som bortskämd när hon sover 5-6 timmar ena natten och nästa kanske bara sover 3. Haha. Känner att kroppen är inställd på att vakna och ibland sover hon ändå. Konstigt att kroppen vänjer sig så fort.
Men hon är vaken väldigt mycket ändå. Känns som hon egentligen borde sova mer men. Vi tror det blir en Minna:)
Har ni funderat på dop och sånt?:)
Det går bra, dagarna går rätt fort.. Antingen är vi bara hemma och myser annars är vi ofta iväg och träffar någon som gärna bebismyser ;) Han älskar att åka både bil och vagn så det är busenkelt att ha med honom om man vill gå på stan eller så :) än så länge.. hehe! Längtar liite tills han blir större så man kan leka med han och hitta på lite roliga saker, känns inte som att man kan göra så mycket nu, jag lever ju som vanligt förutom att han också hänger med på ett hörn ;) Vad gör ni om dagarna? Du hade väl lite kompisar med barn också va? :)
Okej vad skönt, är ganska lyx att slippa planera in sina toa och matpauser när någon annan också är hemma :) Tycker egentligen det funkar rätt okej att var själv med honom men det är ju mysigt att vara hela familjen liksom :)
Eller hur, har man en dålig dag gör dom små den genast bättre ^^) Fast inte klockan 04 på morgonen men det är glömt fort ju.. hehe ;)
Hehe ja man känner ju att sömn är en lyxvara nu för tiden ;) Tycker inte nätterna är så jobbiga, försöker att inte planera någon tid då jag ska iväg på dagarna för att kunna sova igen på förmiddagen om vi sovit mindre på natten :) Fast man längtar ju tills den dagen man får sova en hel natt ;) Ammar du eller är det flaskmatning? :) tänkte om man flaskmatar kan man ju dela på nätterna på ett annat sätt och få sova.. :) Jag ammar men tänkte redan när jag var gravid att pumpa ur så sambon kunde ta vissa nätter eller morgnar men har varit för bekväm att testa strula med det :p
Tror dom är i lite perioder med att sova och vara vakna så det är nog inget att oroa sig över. Ena dagen känns det som han är vaken hela tiden och nästa dag kan det kännas som att han sover hela tiden :p Minna är fint, var med på våran tjejlista en stund ^^)
Näe jag är inte så mycket för sånt där.. Är inte själv döpt så han får välja det senare om han vill konfirmera sig och döpas då :) Ni då?