JGFH skrev 2015-04-15 13:07:28 följande:
Jasså? Hur gammal var din sambo? Han har nära till jobbet så han inte behöver någon bil? Jag skulle känna mig så himla tom utan körkort. Känns som ett måste i mitt liv;p Jasså? Undra om jag ska testa med det. haha. Fick sån grin attack igår att jag blir rädd för mig själv. haha. Inte lätt alltså.
Ja men det är så svårt att veta vad det är också när man aldrig haft så tidigare. Jag har varit orolig för att jag inte ska veta när jag ska föda och massa. haha. Men oj vad skönt. Jag behöver verkligen kissa varje kvart. Fast det kanske har något med min diabetes att göra också.
Nej det förstår jag:) Skönt att slippa springa på toaletten. haha.
Jaha, Ja jag vet bara många bebisar som kommer mitt i sommaren och slutet. Känns som det är hög belastning. Hoppas det går bra för föräldragruppen vilket som. Det är bara hoppas man lär sig innan bebis kommer;)
Åå, det är som min bebis. Hon ligger på höger sida, brukar sticka ut mer där. Men hon kan sparka mig på vänster sida. Känns så himla konstigt när det trycks ut på båda sidor ibland. haha. Men så mysigt att känna att det lever om där:) Jag hoppas verkligen inte våran mini flyttat sig. Vill gärna att huvudet ska vara där nere. Jag vågar inte läsa om vändningsförsök, haha. Verkar inte vara roligt alls. Nej det kommer nog gå bra:) Man får ta dagarna som de kommer.
Oj vad spännande:D Inte länge kvar alls
Han fyller 27 i sommar.. ;) Han har väl aldrig varit behov av körkort så har väl inte blivit av. Näe han åker buss och har en snäll flickvän som agerar taxi varje dag.. Men blir ju slut med det snart!! :) Ja eller hur, jag tog körkort direkt när jag fyllde 18, skulle känna mig helt fast utan det :p
Haha gör det, för man är ju egentligen inte ledsen utan man vill ju bara få ur sig lite tårar ;)
Har också tänkt på det där, när vet man att det är dax lixom :p Men jag tror man bara vet när det är pågång! mammainstinkt eller något ;)
Ja jag ska njuta så länge jag kan, känns dock som bebisen börjar röra sig nånstans nu. Under natten känns det som den har hoppat studsmatta och gjort trick.. Nu vet jag inte riktigt hur den ligger, känns som typ mitten fast fortfarande lite åt höger :p
Så länge alla inte tänker föda när jag ska så är jag nöjd! Vet inte hur det är på bb här i stan men jag vill verkligen inte dela rum med någon, då åker jag ju hellre hem så fort jag kan när alla mår bra! :p
Hhaha ja ibland får magen en väldigt rolig form :p Jag kan fortfarande inte förstå att det faktiskt är en bebis där inne på riktigt på nå sätt :p Hoppas hon stannar med huvudet neråt!! :)
Börjar ni få klart med allt nu? :)
Tror vi bara har skötbordstillbehör kvar nu som skötbädd, blöjor och sånt :) Och även lite apoteksgrejer som kanske är bra att ha hemma! Sen bärsele och babysitter men känns inte jättebrådskande än, kanske kan flörta till sig det som present av familjen ;)