• thuram

BF Juni/Juli 2015 Östersund

Rawrisaur skrev 2015-01-02 13:50:56 följande:

Jag är 22 och väntar mitt andra barn i mitten av juli, är just nu i v13.

Roligt med en Östersund tråd, jag bor på söder ??

Välkommen till vårat lilla gäng! :) hur gammal var du när du fick ditt första barn? :)
  • thuram
    Rawrisaur skrev 2015-01-04 18:11:06 följande:

Jag hade precis fyllt 21 och nu lär jag hinna bli 23 innan nästa kommer :) Har komiskt nog samma bf-datum nu som jag hade då

Hehe vad spännande att se om den kommer ut samtidigt :)
  • thuram
    hipshakinbaby skrev 2015-01-05 01:25:36 följande:

Bor inte i Östersund men kommer däremot ha min förlossning i Östersund då jag bor i sveg så hoppas det är okej att ja skriver :)  Mitten av Juli är de beräknat.. :)

Du är så välkommen :) är det ditt första barn?
  • thuram
    hipshakinbaby skrev 2015-01-05 21:34:08 följande:

Japp de är mitt första barn :) så ska bli spännande

Okey, ja jag håller med! Har inte riktigt gått in i min lilla hjärna att till sommaren har vi en bebis, helt galet! Förstår inte riktigt att den ens finns i min mage.. Hoppas på att få det bekräftat och få det lite mer verkligt på torsdag då jag har ultraljudet :D
  • thuram
    mystrollet skrev 2015-01-05 21:38:14 följande:

Hej! Vårt första barn, är beräknad slutet på juni början på juli :) är vecka 15(14+2) idag, bor dock i hammarstrand men allt händer i Östersund:)

Om de går bra!:)

Välkommen!

Vilken fin liten (stor) bula :D
  • thuram

Idag har vi varit på rul!! En sprallig bebis som sparkade med benen och viftade med armarna <3

Tänk att det finns en liten bebis i min mage!

Har även hunnit tittat på en större lägenhet och skrivit kontrakt idag så i februari flyttar vi :)

Underbar dag!

• thuram
    JGFH skrev 2015-01-09 13:05:18 följande:

Vad roligt att läsa^^ 

Jag ska på rul i slutet på Januari. Känns som en evighet dit. Men då får vi vårat datum fastställt i alla fall. Just nu är vi förvirrade. Vad jag tror kommer våran lilla bebis vara beräknad omkring midsommar. 

Vad fick ni för datum? 

Såg ni något kön?:)

Tiden kommer att gå fort ska du se :) jobbigt att inte veta hur långt gången man är.. Men lite överraskning också då ;)

6 juni är vi beräknade, frågade aldrig om könet :) Känns mer spännande ;)
  • thuram
    mystrollet skrev 2015-01-09 16:59:28 följande:

Vecka 16 i morgon och i morse märktes en tydlig bula på magen när jag låg ner. Har även känt att när jag flyttar/vänder mig på nätterna att något är i magen (som en boll typ). Helt underbart! ????

Sådär ser min mage också ut,brukar puta ut på olika ställen.. Jättemysigt att ligga med handen på, förut kände jag inget men nu känns det som små bubblor vet inte riktigt vad det är men :p
  • thuram
    hipshakinbaby skrev 2015-01-10 00:12:05 följande:

Vilken vecka är ni i? Ja är i v.14 men mår jätte dåligt, hur mår ni?

Kliver in i v20 imorgon :) Har mått bra hela tiden faktiskt :) var några dagar i dom första veckorna jag hade lite morgonillamående men helt hanterbart.

Tråkigt för dig, hoppas det går över snart!
  • thuram
    JGFH skrev 2015-01-10 13:19:07 följande:

Vad mysigt:) det känns som dagarna går jätte långsamt. Haha:p fast vi har ju fått se våran bebis 2 gånger redan så vi kan inte vara missnöjd över det;)

åå vad kul:D

Var det de datum ni trodde själva också eller?:)

Näe klaga inte nu, sjukt avis på er ;)

Ja, jag hade räknat på 5 juni så bara diff på en dag :)

Nu har jag äntligen berättat för chefen också, tog sin lilla tid. Haha! Och även gjort min graviditet offentlig, iaf på instagram :) tycker att det är så mycket "löst" folk man har på Facebook så där får det märkas så småningom.
Svar på tråden BF Juni/Juli 2015 Östersund