• Anonym (anna)

Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?

Som rubriken lyder. Tycker ni killar att det är sexigt när tjejer kissar??, både utomhus på huk och i toaletten.

• Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?
  • Anonym (Doktorn)
    Anonym (byggaren) skrev 2014-11-30 14:44:13 följande:

Jag tycker också att det kan vara väldigt upphetsande .

Då är det väldigt synd om dig. Att en person går på toaletten och urinerar är inget som ska förknippas med sex.
  • Trunk
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-11-30 14:46:55 följande:
    Då är det väldigt synd om dig. Att en person går på toaletten och urinerar är inget som ska förknippas med sex.
    Säger vem? Det är väl upp till var och en ändå! Det förbjudna är oftast det som kittlar mest.
    Nyfiken
  • villbusa
    Anonym (Doktorn) skrev 2014-11-30 14:46:55 följande:

Nu får väl ändå den där doktorn ge sig. vilken manual läser du i?
    urinerande kvinnor lockar mig inte mer än andra kvinnor om man nu kan utrycka det så, men om andra människor går igång på något som inte skadar varandra eller andra så ska vi andra fullständigt strunta i det!

Din moraliska kompass är helt felställd om du tror att dina nedvärderande kommentarer här är något önskvärt......ush och fy för människor som dig doktorn!!
  • Trunk
    Anonym (anna) skrev 2014-11-30 11:46:54 följande:

Verkar som att det är en del män som gillar det

Gillar du att en man ser på? ;) Att se att han blir kåt
    Nyfiken
  • Anonym (Hah)

Då är det ändå betydligt sexigare när dom föder och skriker av smärta.

• Sensitiveguy

Det är ju en högst naturlig grej, men sexigt vet inte tusan.

• Lejon08

Tycker det är väldigt sexigt att se tjejer kissa. Brukar alltid be mina dejter kissa för mig eller tjejer jag träffat ett par gånger. Dom flesta tjejer ställer upp och låter mig kolla och blir själva kåta av det pga att jag blir så kåt när jag ser det. Finns inget bättre än se tjejer sitta på huk utomhus och kissa...

• pojken81
    MammAmma skrev 2014-11-30 14:40:30 följande:

Vet många män i alla möjliga åldrar som gillar det. Även att slicka efter att man kissat, eller under tiden t o m. De anser det vara mycket intimt. Whatever floats your boat, säger jag.

Du har testat det alltså?
  • Anonym (anna)
    Trunk skrev 2014-11-30 22:43:55 följande:
    Gillar du att en man ser på? ;) Att se att han blir kåt
    Jag gillar wet sex, därför frågade jag. Har inte vågat fråga min sambo än om han vill testa, därför ville jag undersöka lite här om det finns killar som gillar tjejer som kissar.
  • Dickie Simpkins
    Anonym (anna) skrev 2014-12-01 08:50:25 följande:
    Jag gillar wet sex, därför frågade jag. Har inte vågat fråga min sambo än om han vill testa, därför ville jag undersöka lite här om det finns killar som gillar tjejer som kissar.
    Har heller aldrig testat men kan tänka mig att det är härligt.
Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?