Inlägg från: Anonym (anna) |Visa alla inlägg
  • Anonym (anna)

Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?

Som rubriken lyder. Tycker ni killar att det är sexigt när tjejer kissar??, både utomhus på huk och i toaletten.

• Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?
  • Anonym (anna)

Kul att några män svarade

Jag är tjej och hetero, tycker det är sexigt att se tjejer kissa, men även killar. Det är nog som det nämnts tidigare att det är så intimt och hemligt.

• Anonym (anna)

Verkar som att det är en del män som gillar det

• Anonym (anna)
    Anonym (Man) skrev 2014-11-29 05:59:19 följande:

Tycker det kan vara sexigt med en tjej som sitter på huk och kissar men bättre är att se en tjej som är så nödig att hon är jättenära att kissa på sig. Hennes stepdans med korsade ben och kanske en hand mellan benen också, det är sjukt sexigt.

Handen mellan benen är ju en klassiker när en tjej är kissnödig, i alla fall för mig. Känns bättre då.
  • Anonym (anna)
    Trunk skrev 2014-11-30 22:43:55 följande:
    Gillar du att en man ser på? ;) Att se att han blir kåt
    Jag gillar wet sex, därför frågade jag. Har inte vågat fråga min sambo än om han vill testa, därför ville jag undersöka lite här om det finns killar som gillar tjejer som kissar.
  • Anonym (anna)
    ÄngDal skrev 2014-12-01 21:41:45 följande:
    Johan75 skrev 2014-12-01 19:56:08 följande:
    Man ska nog ändå ha i åtanke att alla män inte ligger och drömmer om detta. Skulle någon kissa mig i ansiktet helt ur det blå så skulle inte reaktionen bli positiv på något sätt. 
    Detta kan jag hålla med om, Anna, jag tror INTE på att kissa någon i ansiktet som är oförberedd på det. I värsta fall blir det sista gången du ser den killen. Men du får väl ta det lite lugnt, se till att kissa inför honom både utomhus och inomhus och se om han väljer att titta och om han ser ut att gilla det. Sen kanske du kan duscha tillsammans med honom och kissa då, först bara ner i avloppet och sedan på hans ben/lår och se hur han reagerar.

Trunk: jag har också fått PM från en kvinna som ville veta min åsikt frikissande... ;)

Men det är väl klart att jag inte kissar honom i ansiktet det första jag gör. Jag vill nog att han ska vara lite förberedd. Ett tillfälle skulle ju vara om vi duschar tillsammans och jag blir väldigt kissnödig, då kan jag ju fråga om jag kan kissa i duschen och då märks det ju på hans reaktion om han är för eller inte. Är det ok, så kan jag ju säga typ...du får också gärna kissa i duschen om du vill...
  • Anonym (anna)

Sedan kan jag ju säga att enda stället jag vill ha wetsex i är i duschen, aldrig någon annanstans. Sedan vill jag heller inte ha något kiss i munnen, jag vill att han ska kissa på mina bröst och resten av kroppen utom ansiktet.

• Anonym (anna)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-02 11:18:15 följande:
    Du skulle inte kunna tänka dig att kissa ner dig offentligt för en kille?
    Nej, aldrig. Det är för sjukt och jag skulle aldrig göra det för att behaga en man.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-02 11:30:11 följande:
    Kunde tro det. Men skulle du kunna agera panikkisdnödig offentligt för att behaga en man? Vore det lika sjukt?
    Det skulle jag nog kunna tänka mig att göra. Men inte för uppenbart, utan mer om man sitter på ett fik och alla andra gäster har fullt upp med att prata med varandra, då märks det inte så tydligt, och sen sitter man ju ner också.
  • Anonym (anna)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-02 13:05:20 följande:
    Tänkte mig mer typ dansa stepdans med handen mellan benen i en toakö t.ex.
    Nej, då skulle ju folk tro att man är knäpp i huvudet!
  • Anonym (anna)
    Anonym (Man) skrev 2014-12-02 15:05:33 följande:
    Varför skulle de det? Det finns ju faktiskt kvinnor som agerar så.
    Jag har aldrig sett en tjej agera så, och då är jag tjej och har gått på många offentliga tjejtoaletter.
Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?