• Anonym (anna)

Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?

Som rubriken lyder. Tycker ni killar att det är sexigt när tjejer kissar??, både utomhus på huk och i toaletten.

• Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?
  • Anonym (Man)

Tycker det kan vara sexigt med en tjej som sitter på huk och kissar men bättre är att se en tjej som är så nödig att hon är jättenära att kissa på sig. Hennes stepdans med korsade ben och kanske en hand mellan benen också, det är sjukt sexigt.

• Efraim Barkbit

Det är mycket sexigt att se en kvinna kissa just för att det är så intimt och personligt. Att växla mellan ögonkontakt och se kisset komma ur fittan skapar som tidigare nämnst den där hemliga stämningen. Skönt helt enkelt

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Weewee)

Ja, det är sjukt sexigt! Speciellt utomhus på huk, en skönt slätrakad fitta med stora smaskiga läppar som damen särar med fingrarna och skjuter iväg en lång het båge med ett stort leende för hon vet att jag tänder på det och snart kommer att slicka henne till en våt fontänorgasm Solig

• Johan75

Kanske för några (eller uppenbart om man läser svaren), men inte för mig. 

Behold, i come as a thief.
  • ÄngDal
    ErnstHugo skrev 2014-11-29 08:23:31 följande:

Det är mycket sexigt att se en kvinna kissa just för att det är så intimt och personligt. Att växla mellan ögonkontakt och se kisset komma ur fittan skapar som tidigare nämnst den där hemliga stämningen. Skönt helt enkelt

En bra sammanfattning. Det är sexigt och spännande att se en kvinna kissa, framför allt om hon sitter på huk utomhus med kjolen uppdragen.
  • Anonym (haha)

Jag tycker det är upphetsande att se min man skita. Konstigt nog trivs han inte med att jag tittar på... (lukten kan jag dock slippa)

• Anonym (anna)

Verkar som att det är en del män som gillar det

Svar på tråden Män, tycker ni det är sexigt när tjejer kissar?