Bf Augusti 2015
Varför hamnar bilderna ofta åt fel håll?
Varför hamnar bilderna ofta åt fel håll?
Hej, hoppar på tåget här. BF 19/8, om allt går som tänkt :)
Det blev det svar jag ville ha, nu ska sluta vara så nojig och förstå att varje graviditet är olika men när man mått så fruktansvärt illa tidigare vid 2 graviditeter så är det väl svårt att tro att man kan må hyffsat bra
AMJP: fy vad hemskt! Har aldrig varit med om något liknande, men jag hoppas allt löser sig till det bästa! Vad bra ändå att hon ville hålla lite koll på dig och dina värden.
Läkaren ringde nu... mina hormoner var samma som i onsdags så hon tror att jag fått ett missfall... ska dit och bli undersökt på tisdag. TRE dagar till. Fy fan säger jag bara. Jag har inte varit så här ledsen på riktigt länge.... :(
Då hoppar jag in här med bf 5 augusti om jag nu räknat rätt :) det är faktiskt blandade känslor för detta:/
Tack. Nä det var inte planerat alls faktiskt, det var iofs inte våran dotter som vi har nu heller ,men har precis börjat ett nytt bra jobb och dottern Jar precis börjat på dagis så känns lite otajmat
Godmorgon brudar!
Hur mår ni?
Idag går jag in i vecka 6 (5+0)!
Kan inte fatta att jag plussade för bara en vecka sen, det känns som om jag varit gravid i en halv evighet redan...
Hej! Oj vilken aktiv grupp, jag har letat efter en augustigrupp men inte hittat den här tidigare! :) Jag har bf ca 20:e augusti, har en blivande storebror (förhoppningsvis, om allt går bra) här hemma på 1,5 år också.