Bf Augusti 2015
Som sagt har de slutat göra den vagnen så kan nog vara rätt hårt på begagnatmarknaden, men hittar ni en till bra pris är det bara att slå till.:)
Jag känner bebisen ibland, men bäst när jag är på jobbet faktiskt :)
Fladdret kommer om jag: suttit stilla minst 15 minuter (gissar att bebben vaknar till när jag sitter still), sitter långt in mot skrivbordet så att magen precis tar emot skrivbordskanten. Då känns det små mjuka buffar ibland :)
Är i v.15
Hurra! Dom ringde från Mvc nu och frågade om jag kunde komma på UL den 20/3 istället för 24/3.
Ja tack :D
Skrotat bilen in ett träd idag!
Inga direkta skador på mig, var lite orolig för "magen" dock. Försökte ringa vårdcentralen hela eftermiddagen för att få en tid för "dokumentation" men jag fick bara reda på att det inte fanns tider idag av en jädra telefonröst!! Trött jag blir!
Fick tag på barnmorska tillsist som inte trodde det var någon fara med magen, jag lugnar mig med det sålänge och försöker få tag på vårdcentralen i morgon igen!
Vad sent ni har era UL!
Jag kommer att gå 6 mars och är då i vecka 18. Det är väl
då RUL görs, eller är det olika i olika län?
Idag tror jag att jag känt bebis flera ggr!! Men jag tyckte att det
kändes som en liten "knäpp" flera ggr, eller kan det vara nåt annat?
Man glömmer ju hur det "ska" kännas!
Huvva! Drömde värsta Titanic-drömmen inatt! Vi var på ett skepp och jag visste att det skulle sjunka, men ingen trodde mig. Försökte hitta flytväst åt dottern (bara hon som var med av barnen), hade världens jävla ångest och panik :(
Då satt vi i bilen påväg till grannstaden för kub-ul. Ska bli intressant att se vad vi får för risk å framförallt om Liten lever.:)
Jag trodde man skulle gå upp i vikt när man blev gravid =O Nu i vecka 15 och har gått ner nästan två kilo. Ska då tillägga att jag har väldigt lite illamående och har inte spytt en enda gång. Men har mycket mindre aptit, äter mindre portioner (blir fort mätt) och är inte sugen på slisk och onyttigheter. Så konstigt är det kanske inte, men det känns fel :P Någon fler?