Bf Augusti 2015
Tänkte köpa en billig typ brio happy eller ngt att ha när det är som värst snö och på fsk sedan.:)
Hej!!! Kul med FL tråd. Hängde här även 2011/12 under första graviditeten. Nu är det dags för barn 2. Är i 7+2. Illamående som sjutton men kräks inte. Köpte seaband på Apoteket i går och de har faktiskt hjälpt lite för mig. Jag rekommenderar men tror inte de funkat för alla. ????
Är det någon annan som oroar sig för tvillingar? Jag gjorde en abort för tre år sedan (åt en medicin som var fosterskadande) och när man gjorde VUL för att tidsbestämma hur långt gången jag var såg dom att det var två foster. Jag har inga tvillingar i släkten, men det spelar ju tydligen ingen roll..
Både min mamma och min man har hintat lite om att det kanske är tvillingar eftersom jag mår så illa. Jag blir alldeles matt bara jag tänker på saken..
Ja, jag känner också "helst en, men är det två så är det ok". Finns ju inte mycket man kan göra om det visar sig vara två liksom! :P
Oroande dock att "risken" för tvillinggraviditet ökar markant efter kvinnan fyllt 30 enligt Svenska tvillingförbundet.
Synd bara att hon alltid ritar på ul-bilderna. Hon ritade ett hjärta där hjärtat var och en cirkel för att visa var gulesäcken var :P