Bf Augusti 2015
Men hur många veckor ska man gå då om man ska ha 14×3 innan ungen kommer?? Då räknar de ju med att ungen blir överburen.. galenskap :D
Men hur många veckor ska man gå då om man ska ha 14×3 innan ungen kommer?? Då räknar de ju med att ungen blir överburen.. galenskap :D
Hej! Jag är beräknad den 4 Augusti... Har de börjat synas på er än? :)
Jag är nu i vecka 14+5, och tycker att magen är snäppet större, men vet inte om jag inbilar mig :)
Härligt med bra kub-resultat för er båda!!
Nu vet nästan alla på jobbet, så skönt! Ryktet sprider sig, folk jag stöter på under lunchen gratulerar spontant. Känns mer och mer verkligt att detta händer. Längtar SÅ mycket till 6 mars och RUL då vi (förhoppningsvis) får reda på kön. Efter det blir det shoppa loss och inreda barnkammare!
Har ni börjat fundera på namn btw? :)
Ska ringa och boka tid för kub på måndag. Förhoppningsvis får vi tid redan på torsdagen eller fredagen nästa vecka. Men jag har inga större förhoppningar om något. Det känns inte som att det här barnet ska finnas. Jag vet att jag får komma in imorgon och kolla om jag vill.. men jag orkar faktiskt inte en vända till. Är det ett missfall så bör det väl visa sig snart. Är bara en vecka sedan jag var på mitt fjärde vul.
Flicknamn är hur enkelt som helst, men pojknamn....
Flicka blir troligen Lo, Ruth eller Ester och pojke Elmer.:)
Nu har jag gått in i sådan där spökvecka tror jag. Känner inte mycket alls, vilket såklart gör mig orolig. Speciellt nu när halva världen vet, tääänk om det inte skulle gå vägen nu! Samtidigt helt orationellt eg, när jag för en vecka sedan såg bebis sprattla för fullt i vecka 13 och inte haft en endaste liten blödning under hela grav... Men denna oro.. längtar tills man börjar känna bebis så man får ständig bekräftelse på att liten mår bra.