• Lillon

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Tigerlilja86 skrev 2014-11-25 22:05:42 följande:

Hahahah underbart sagt ;)...

Hahaha!!!
  • Lillon
    VillBliTre skrev 2014-11-26 13:01:31 följande:

Ok :) håll i hatten !! Tog ju ett cb i mån. Visade så otydligt men men. Tog ett RFSU testa tidigt idag. Svagt svagt streck. Tänkte va f-n är det här. Köpte ett digitalt. Vips gravid 1-2 så lycklig just nu :) håller tummar o tår för er alla :) stor kram från mig

Jaaaaaa grattis!!!!! Trådens första plus wohoo!! :D
  • Lillon
    Steph9006 skrev 2014-11-26 14:10:43 följande:

Jag har en fraga till er tjejer.. Far ni ocksa sanna har dumma reaktioner fran "nara och kara" nar ni berattar att ni vill ha barn/forsoker?

Ni vet nar man ser att de tycker att man ar lojlig som en kan saga ngt sant och sen far man en san dar rolig fraga, typ "na men varfor ska du ha sa brattom? Ska du inte ut i varlden och resa lite/ gifta dig / bli miljonar forst?".

Eller det kanske bara ar jag som delat med mig till syster/bastis/mamma etc? Haller ni det hemligt tills det hander ?

Jag håller det hemligt tills det händer. Just för att undvika dessa irriterande kommentarer ;) Känns som att det nästan blir på en press på en då också att bli gravid och det vill jag undvika.
  • Lillon
    Steph9006 skrev 2014-11-26 14:37:27 följande:

Det gjorde ni bast i ! Fasen va irriterad man blir.. Tydligen ar det jatte stor skillnad med syn pa barn och nar man ska ha barn.. Aven bland "likasinnade".

Ar ni gifta eller hur ser ni pa den fragan?

Jag bor faktist inte i Sverige och har ar det en jatte viktig sak att vara gift nar man skaffar barn, men min "man" och jag tycker inte det.. Sa jag struntar i vad jag kommer att fa hora fran folk ;)

Vi är inte gifta och har inte bråttom det. Vi kommer att hinna skaffa barn innan vi gifter oss (tror jag) ;)

Skit i dom andra, huvudsaken ni trivs och är nöjda!! :)
  • Lillon
    Petra 228 skrev 2014-11-26 14:34:04 följande:

Vi bestämde oss för att börja försöka och har enligt en app troligtvis ägglossning på lördag. Spännande det här! Kommer det att gå på en gång eller kommer det ta år. Ingen som vet men håll tummarna för oss

Välkommen! vill du vara med i listan så uppdatera med ålder, bim och vilket försök ni är på :)
  • Lillon

Spännande saker händer här nu, vi har fått trådens första plus! Wohhoo!! Grattis till Villblitre! Har gjort en ny rubrik som heter Gravid! Här kan vi också fylla i BF Kyss

{#emotions_dlg.flower}
    BIM-LISTA {#emotions_dlg.flower}

26/11

Anonym (Belle), andra barnet

28/11

Tigerlilja86, 28 år, andra barnet, andra försöket

29/11

CherryBlossom, 32 år, första barnet

5/12

Lillon, 25 år, första barnet, första försöket

Fastfrusen, 26 år, första barnet, första försöket

Monn, 28 år, första barnet, första försöket

cme86, andra barnet, fjärde försöket

6/12

Elinn, 31 år, tredje barnet, andra försöket

7/12

Maglizz, 21 år, första barnet, första försöket

8/12

Nisopa, 29 år, första barnet, första försöket

15/12

Teakfreak, 33 år, första försöket

Petra 228, 35 år, andra barnet, första försöket

17/12

Irlais, 28 år, andra barnet, första försöket

20/12

isabelless, första barnet, första försöket

24/12

TIlde1­5, första barnet, tredje försöket

25/12

Steph9006, första barnet, andra försöket

30/12

Boonyi, 30 år, första barnet, första försöket

--------------------------------------------------------------

Queen S, 24 år, första barnet

Anonym (planerar), tredje barnet

Myspys85, första barnet, första försöket

PlusGravid! Plus

Villblitre, 34 år, fjärde barnet, första försöket (BIM 24/11)
  • Lillon

Tycker ni att jag ska lägga själva listan i huvudinlägget istället? Eller ska den vara här i flödet? Kan man redigera huvudinlägget hur länge man vill?

• Lillon

Man kunde tydligen bara lägga till ny text, inte redigera :( Så det blir väl att skriva listan i flödet tyvärr, annars kommer huvudinlägget att bli aplångt om det ska uppdateras hela tiden.

• Lillon
    Petra 228 skrev 2014-11-26 20:05:33 följande:

Vad snyggt du har gjort ;) Synd att man inte bara kan redigera. Blir ju mycket jobb att fixa till den varje gång..

Äh tycker det är lite kul att fixa. Än så länge ;)
  • Lillon
    fastfrusen skrev 2014-11-27 17:24:33 följande:

Åhh.. ÄL+6 idag och tiden har nog aldrig gått så långsamt som nu när man äntligen börjar se fram emot tiden kring bim! Inga grav-tecken öht har jag märkt av! Hur går det för er andra??

Jag har fått enooormt bra luktsinne.. Fast det brukar jag ha, till och från, så jag vet inte om det är nåt tecken eller om det är kroppen som spökar Skrattande ÄL + 8 nu.. :)
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014