Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014
Hahahah underbart sagt ;)...
Hahahah underbart sagt ;)...
Ok :) håll i hatten !! Tog ju ett cb i mån. Visade så otydligt men men. Tog ett RFSU testa tidigt idag. Svagt svagt streck. Tänkte va f-n är det här. Köpte ett digitalt. Vips gravid 1-2 så lycklig just nu :) håller tummar o tår för er alla :) stor kram från mig
Jag har en fraga till er tjejer.. Far ni ocksa sanna har dumma reaktioner fran "nara och kara" nar ni berattar att ni vill ha barn/forsoker?
Ni vet nar man ser att de tycker att man ar lojlig som en kan saga ngt sant och sen far man en san dar rolig fraga, typ "na men varfor ska du ha sa brattom? Ska du inte ut i varlden och resa lite/ gifta dig / bli miljonar forst?".
Eller det kanske bara ar jag som delat med mig till syster/bastis/mamma etc? Haller ni det hemligt tills det hander ?
Det gjorde ni bast i ! Fasen va irriterad man blir.. Tydligen ar det jatte stor skillnad med syn pa barn och nar man ska ha barn.. Aven bland "likasinnade".
Ar ni gifta eller hur ser ni pa den fragan?
Jag bor faktist inte i Sverige och har ar det en jatte viktig sak att vara gift nar man skaffar barn, men min "man" och jag tycker inte det.. Sa jag struntar i vad jag kommer att fa hora fran folk ;)
Vi bestämde oss för att börja försöka och har enligt en app troligtvis ägglossning på lördag. Spännande det här! Kommer det att gå på en gång eller kommer det ta år. Ingen som vet men håll tummarna för oss
Spännande saker händer här nu, vi har fått trådens första plus! Wohhoo!! Grattis till Villblitre! Har gjort en ny rubrik som heter Gravid! Här kan vi också fylla i BF
BIM-LISTA
26/11
Anonym (Belle), andra barnet
28/11
Tigerlilja86, 28 år, andra barnet, andra försöket
29/11
CherryBlossom, 32 år, första barnet
5/12
Lillon, 25 år, första barnet, första försöket
Fastfrusen, 26 år, första barnet, första försöket
Monn, 28 år, första barnet, första försöket
cme86, andra barnet, fjärde försöket
6/12
Elinn, 31 år, tredje barnet, andra försöket
7/12
Maglizz, 21 år, första barnet, första försöket
8/12
Nisopa, 29 år, första barnet, första försöket
15/12
Teakfreak, 33 år, första försöket
Petra 228, 35 år, andra barnet, första försöket
17/12
Irlais, 28 år, andra barnet, första försöket
20/12
isabelless, första barnet, första försöket
24/12
TIlde15, första barnet, tredje försöket
25/12
Steph9006, första barnet, andra försöket
30/12
Boonyi, 30 år, första barnet, första försöket
--------------------------------------------------------------
Queen S, 24 år, första barnet
Anonym (planerar), tredje barnet
Myspys85, första barnet, första försöket
Gravid!
Tycker ni att jag ska lägga själva listan i huvudinlägget istället? Eller ska den vara här i flödet? Kan man redigera huvudinlägget hur länge man vill?
Man kunde tydligen bara lägga till ny text, inte redigera :( Så det blir väl att skriva listan i flödet tyvärr, annars kommer huvudinlägget att bli aplångt om det ska uppdateras hela tiden.
Vad snyggt du har gjort ;) Synd att man inte bara kan redigera. Blir ju mycket jobb att fixa till den varje gång..
Åhh.. ÄL+6 idag och tiden har nog aldrig gått så långsamt som nu när man äntligen börjar se fram emot tiden kring bim! Inga grav-tecken öht har jag märkt av! Hur går det för er andra??