• Steph9006

Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014

Hej!
    Jag bara automatiskt hamnade på detta forum även fast jag inte erkänt för mig själv än att jag "planerar" att bli gravid asap.. det har hittills varit "det blir som det blir, och om det blir.. så är det BRA!"
    Bim -3 och fick ett - imorse.. men har jätte många gravidsymptom som jag inte haft förr.. annars blir det nya tag  nästa omgång :D

• Steph9006

Fastfrusen : Jag känner så igen mig.. förra månaden så visste jag att chanserna var minimala för jag var helt "utanför" mitt fertilitetsfönster.. men knäpp och förväntansfull  som man är så köper man test och bara hoooppas.

Denna gång finns det verkligen en stor chans att vi lyckats (fanns kanske man ska säga efter som testet va -) och jag har alla möjliga konstiga symptom.. börjar undra om det inte är en förkylning+pms på gång och inte en liten bebis... :(

• Steph9006

Ja va spännande! Man känner sig inte så ensam på det viset :)

Jag planerar första barnet och officiellt så är detta första försöket. 

Någon mer med PCO?

• Steph9006

Fastfrusen: har du forsokt i 12m?

Bim imorgon... Undrar vad som hander och hur man ska reagera om mensen inte kommer pa direkten (vilken den sakert inte gor bara for att javlas)..

• Steph9006

Fastfrusen: jo men sa ar det for de flesta av oss tror jag.. Jag har dessutom PCO ovanpa allt sa jag vet inte riktigt vad jag ska tro.

Bim idag, men det datumet ar inte en exakt vetenskap.

Jag hade testat pa bim -3 for att jag inte kunde halla mig langre, men blev minus. Nu tror jag att jag vantar iaf 5 dagar...

Jag hade jatte mkt symptom tills ungefar 5 dagar sedan.. Nu har allt forsvunnit.. Mar lite illa till och fran men det blir battre nar jag ater natt och mina brost ar fortfarande 2 bh storlekar storre men det ar allt..

Kan man fortfarande misstanka graviditet aven fast alla symptom forsvunnit? (Kanske inbillade mig allt ifs) hm...

• Steph9006

CherryBlossom: tack kara du. Detsamma!!

Jag smog ocksa omkring har bland forumen for jag vagade inte sjalv lixom "ge mig in pa det" for nar man gor det sa blir det pa riktigt att man "forsoker".. Innan sa bara "rakade" vi ha sex runt AL och blir det sa blir det.

Jag ocksa bara med appar, jag gar over till AL-test nar jag kanner att hoppet tar slut.

Min faster blev med barn trots p-piller och hade dessutom fortfarande mens i 3e manaden.

Inga symptom idag pa varken mens eller en liten bebis.

• Steph9006

Jag anvander ocksa P tracker, helt ok app. Nagon som testat fertility friend? Ar det en san man tar tempen med?

• Steph9006

Lillon- na jag kanner inte heller att jag vill lagga ner pengar pa appar nar det finns gratisappar som gor samma sak.. Undrar vad som ar sa bra med den :)

Boonyi- har inte testat, men det star att de ar 10 stickor i sa om man testar runt de dagarna man borde ha AL och sen om du lyckas pricka in sa kan du spara till nasta manad om de skulle behovas :)

• Steph9006

Ah ja skicka en bild sa far vi ocksa se! Haller tummarna for att det inte ar ett spoke ;)

• Steph9006
    VillBliTre skrev 2014-11-24 13:01:50 följande:

Hur lägger jag till ett foto?

Nar du klickat pa "svara i traden" sa finns det langs ned "lagg till bild".. Iaf fran min ipad, kan va annorlunda om du svarar via mobilen..

Sa roligt for nar jag fick mitt senaste negativ sa har jag manipulerat bilden sa in i fasen for att kanske upptacka ett gomt "+"... Sorglig ar man.
Svar på tråden Påbörja bebisverkstaden nov/dec 2014