Bim i Nov, någon mer? :-)
Inget nytt här heller
Inget nytt här heller
Inget nytt här heller
Knappt en vecka kvar för dig nu då, har du fått någon känsla nu när det börjar närma sig BIM? Det låter ju som om det kan vara ett positivt tecken, speciellt om du inte alltid är betydligt tröttare även dagarna innan mens än i veckorna innan. Det är ju inte många dagar kvar nu för dig, hoppas på ett positivt besked snart
Har ni försökt länge?Det närmar sig, hoppas på ett plus för dig snart
Varför testar ni er innan BIM, det måste ju bara vara förvirrande när man inte vet helt säkert? Vänta en vecka efter BIM så slipper man fundera?
Här är de BIM från allt från idag till fredag har inga mer " symtom " än ont i magen och vita flytningar va de nu kan betyda. Jag väntar på mensen så jag inte blir besviken när / om den kommer.
Sanara88: vågar inte riktigt säga grattis än men ser något
Hur går det för dig? :)
Sanara88 du skrev att du la på filter vad menar du med det?
Hur går de för alla ? Här lyser mensen med sitt frånvaro men tester Visar bara negativt :/ har beställt sånna graviditetstester som man kan testa tidigt med . Har haft ont i magen i flera dagar vita flytningar varvar med bruna blir trött på detta vill ha mens NU om de inte är bebis på väg så man får mensen överstökad och kan ta nya tag :/ .
Här kommer nog mensen imorgon :(! Men det var nog lika bra. Jag ska eventuellt börja plugga i några månader för att lättare kunna få det jobbet jag vill ha! Men hoppas fortfarande på en 2015 bebis!