Inlägg från: Anonym (BIM 10-14 nov) |Visa alla inlägg
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Bim i Nov, någon mer? :-)

Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-05 13:08:13 följande:

Aa två dagar för tidigt kom den, och var 4 dagar sen förra månaden! Så antar att jag inte har en särskilt regelbunden mens tyvärr :-/ men men.. Detta var första försöket så det är väl bara o köra på till nästa gång nu ser jag fram emot nästa äl och bim :) inte lätt med Endometrois tyvärr!

Okej har du blivit opererad pga av det ?
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (mellan) skrev 2014-11-05 13:52:23 följande:

Får man vara med?

Har bim den 12e och tror att jag är gravid. Har inte planerat att bli gravid men skulle det vara så så kommer det vara välkommet ändå :)

Började med att när jag åkte med min sambo i traktorn så luktade gödslen så mycket värre än den brukar! Sen har jag haft ont i magen sen några dagar efter äl.

Självklart välkommen
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (bebislängtan!) skrev 2014-11-05 20:28:32 följande:

Aa det har jag

Ok Nyligen ? Hoppas de tar sig nästa månad :)
  • Anonym (BIM 10-14 nov)

Hur går det för alla ? Här är jag extremt trött och har ont i magen hoppas de inte är "tant röd" som är på väg .

• Anonym (BIM 10-14 nov)
    sanara88 skrev 2014-11-06 19:43:23 följande:

Bim -3 tog test tidigt i dag, vilket var negativt. Känns kört denna månad :/

Ge inte upp ÄN
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    sanara88 skrev 2014-11-02 11:41:13 följande:

Jag har BIM mellan 8-11, lite skumma känningar och svaga plus på tester :)

Men du har ju fått svaga +? Låter som för mig fått svaga plus idag blankt men har ju BIM tidigast måndag
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (väntar) skrev 2014-11-06 22:50:10 följande:

Ingen lycka för mig denna månad, mensen kom igår eftermiddag Men bara att blicka framåt och hoppas på nästa månad, för det var ju trots allt bara första försöket. :P

Tråkigt att höra men bara första försöket ju så bara kämpa vidare
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (mellan) skrev 2014-11-07 12:03:47 följande:

Testade negativt idag på bim -5 och nästan alla symptom är som bortblåsta. Det enda är att jag sover sämre, drömmer mer och har en hunger känsla betydligt oftare än normalt.

Känns som att mensen kommer nästa vecka, jobbigt att bli besviken även om det inte var planerat.

Med sonen blev graviditetstestet positivt direkt men då var jag Ifs plus bim tror jag.

Är hoppet ute tror ni?

Nädå hoppet är ju inte ute innan " tant röd " kommer
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (väntar) skrev 2014-11-07 13:36:40 följande:

Det är tråkigt, men om jag ska vara helt ärlig hade nog blivit mer förvånad om jag hade lyckats på första försöket utan att ha någon koll på ÄL.  

Hur går det för dig? Några känningar av något ännu? 

Jag är trött och har ont i magen hoppas de inte är " tant röd " som är på väg
  • Anonym (BIM 10-14 nov)
    Anonym (mellan) skrev 2014-11-07 21:24:50 följande:

Bim 10-14: ge inte upp, molvärk och trötthet är ju ett symptom :)

Försöker hålla hoppet kvar :)
Svar på tråden Bim i Nov, någon mer? :-)