Sofiafia skrev 2014-12-20 12:15:47 följande:
Ja det va väldigt nervöst innan,,, sov inte på hela natten, men det va det värt :)
Jag är i v 8. har veckobyte på onsdagar.
Tiden går fort men jag önskar den kunde gått bara lite fortare fram till v 12 iaf ;)
Hur går det för er? är du ruvare?
Jag plussade i torsdags så jag vet inte om jag kan kalla mig ruvade längre. Ska således vara i vecka 5 (4+1) idag. Har officiell TD på måndag. :)
Läste att risken för missfall efter att en sett hjärtat slå på ultraljud är minimal. Så jag längtar dit som sjutton. Samtidigt är det lite läskigt om det har hänt något under tiden. Så jag förstår ju att du inte kunde sova!
tintinigbg skrev 2014-12-20 13:47:57 följande:
Hej allihop!!!
God jul och gott nytt år!
Sitter och väntar på att min mens ska dyka upp. Känns som den är på gång. Så jag kan börja spraya igen. Har ett misslyckat ivf i september. Vi fick då också 7 ägg till frysen. I november skulle vi upp för FET. 2 timmar innan ringer de och säger att inga av våra embryon hade klarar upptiningen. Vi bröt ihop totalt. Men bestämde oss ganska snabbt för att försöka igen.
Så spraystart i mitten på januari och beräknat äggplock v 6 eller 7
God jul! Hoppas verkligen att det går bättre den här gången. Måste varit jobbigt att det inte blev någon FET. Värsta mardrömmen en inte tror ska hända när en har så många embryon. Kanske är bra att bryta ihop totalt för att kunna samla ihop sig istället för att det bara byggs upp inuti när en försöker vara stark. Lycka till med nästa behandling!