Gweny skrev 2014-11-25 22:09:46 följande:
Jag tänkte bara fråga er lite, ska få iväg våran remiss till Sahlgrenska nu.
Undrar bara om man bockar i att man kan komma på kort varsel, men just den tiden/dagen man erbjuds på det sättet, inte kan, åker man längst bak i kön då igen, eller står man kvar på samma plats?
Kan aldrig tänka mig att ni åker bak i kön igen. De vill nog bara veta vilka de ska ringa först när det dyker upp en lucka. Lycka till!
trina skrev 2014-11-25 06:54:08 följande:
Pco kan bli ganska intressant med sprutor. Jag fick ingen äl med pergotime men vårt andra ivf försök fick vi ut över 30 ägg!
Jag ska till sahlgrenska nästa onsdag och lämna blodprov. Ska försöka hinna med en stimulerad FET innan julen!
Hjälp! Stackare! Får se hur många de lyckas trolla ur mig. :) Hoppas ni hinner med. Känns alltid skönt att få saker gjorda innan det nya året. :)
MAD86 skrev 2014-11-25 21:53:16 följande:
Okej, det verkar vara väldigt individuellt hur fort det går innan man får gör äggplock. Vi fr helt enkelt vänta tills imorgon och se hur det går. Dom har i alla fall sagt att preliminärt äggplock för mig är vecka 49, så får hoppas att mina äggstockar följer planen.
Hehe, hoppas inte jag ska behöva vara där till 10,40, men de sa att jag eventuellt kunde få vänta då de var väldigt fullbokade. Ja det är kul att man ovetande kanske stöter på andra från familjeliv i väntrummet :)
Ha det så bra så håller vi tummarna för oss imorgon :)
Ja precis. Förväntar mig uppdatering imorgon nu då. :)