Malinka87 skrev 2015-01-14 20:13:23 följande:
Samma här, väldigt trött och väldigt ömma äggstockar. Behövde heller inte ändra min dos, tar 100IE. Precis som du skriver så kändes det som ett gott "tecken" på nått sätt. Om du får chansa själv, vilken dag tror du äggplocket blir? Skriv gärna efter besöket imorgon och berätta :)
Okey, jag tar 300IE. Funderar lite på hur det kan skilja så mkt, skall nog fråga i morgon faktiskt.
Om jag skall gå efter hur de gjorde förra gången så tror jag att det blir på tisdag, men jag gör ultraljudet en dag tidigare den här gången, så det kan bli måndag också. Återkommer i morgon när jag vet :)
kärolajnan skrev 2015-01-14 20:12:14 följande:
Vi kom hela vägen till äggplock. När vi skulle till Sahlgrenska för återföring ringde de och berättade att inga av de sex äggen blivit befruktade...
Nu ska jag ta Menopur istället för Gonal F, hoppas på att det gör susen! Var på Sahlgrenska idag för att gå igenom sprutorna.
Exakt så blev det för oss också förra gången, av de 6 ägg de fick ut så var 1 skadat, 2 omogna och resten blev inte befruktade! Blev helt förstörd den dagen de ringde. Har bestämt att jag skall vara hemma helt mellan äggplock och planerat återföring.
Har också bytt från Gonal-f till Menopur. Lycka till!