• Emeeliiee

Sommarbebisar 2015

Hej och grattis alla ni som nyligen plussat!  
    Ni som vill diskutera symtom, känslor och tankar under graviditeten och följas åt är hjärtligt välkomna att hänga här :)

Jag har enligt mens-cykeln BF 12 Juni 2015. Är 24 år gammal och detta är första barnet för både mig och min sambo, är galet lycklig!

• Svar på tråden Sommarbebisar 2015
  • hemligönskan

Jag hade rosa flytningar igår igen under en kort tid på kvällen. Min bm sa dock att det är fullt normalt och kommer till och från under graviditeten. Så får lita på det helt enkelt. Hon kan ju såklart inte veta till 100% men jag får tro på det bästa fram till att vul/rul visar något annat!:)

• Therese2014
    nygift skrev 2014-10-11 14:04:36 följande:
    Jag har aldrig mkt symptom förutom trötthet o ont i bröstvårtorna. Förvisso har jag fått extremt mkt flytningar. När gör man kub?
    12+3 är standard tror jag:)
  • josefinenorman

Hallå där!

Väntar första barnet, i mitten av juni. Är 20 år :)

• Emeeliiee
    josefinenorman skrev 2014-10-12 21:44:13 följande:

Hallå där!

Väntar första barnet, i mitten av juni. Är 20 år :)

Välkommen :)
  • Emeeliiee

Idag kom illamåendet som en smäll på käften. Satt i bilen med några kollegor och blev så fruktansvärt åksjuk (händer aldrig annars) fick hoppa ur bilen och ulka :/ Mysig info, not, men en uppdatering.. Hur känner ni andra er? :)

• nygift
    Emeeliiee skrev 2014-10-14 20:13:24 följande:

Idag kom illamåendet som en smäll på käften. Satt i bilen med några kollegor och blev så fruktansvärt åksjuk (händer aldrig annars) fick hoppa ur bilen och ulka :/ Mysig info, not, men en uppdatering.. Hur känner ni andra er? :)

Haha känner igen de dära illamåendet kommer då o då. Trodde att min extrema trötthet gått över men icke den kom tillbaka idag lila trött som jag var innan jag sov middag en timme haha. Var lite orolig iförr går då jag inte kände så mycket men igår kom även molvärken :)

Gick in i vecka 6 igår
  • josefinenorman

För mig har inte illamåendet kommit igång än, däremot har jag magont, är otroligt trött hela tiden och har ömma bröst :)

Och otroligt sugen på apelsinjuice hela tiden

• nygift
    josefinenorman skrev 2014-10-15 00:10:53 följande:

För mig har inte illamåendet kommit igång än, däremot har jag magont, är otroligt trött hela tiden och har ömma bröst :)

Spännande att alla är så otroligt olika :),
  • JossanRy

Mer eller mindre konstant molvärk i tjejmagen, superkänsliga brösvårtor, trötthet som kommer och går.. lite lätt gungning i magen jag inte sköter maten ordentligt. Mycket hungrigare nu än tidigare (och där är jag i v 5) lite rädd för vad som komma skall.. :)

• nygift
    josefinenorman skrev 2014-10-15 00:10:53 följande:

Alltså förlåt du vill säkert vara anonym men tänkte på ditt namn o din bild är du syster med johanna norman?
Svar på tråden Sommarbebisar 2015