• nygift

Sommarbebisar 2015

skruttalilla skrev 2015-02-28 21:15:47 följande:

Köpte en Crescent Classic i krom idag, för 3995:-, den är riktigt snygg Längtar som attan nu! 98 dagar kvar!

Åh vad härligt att ni är under 100jag är snart där med :) vecka 25 imorgon :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-03-04 19:07:52 följande:

Var det någon här som var intresserad av bebisens beräknade vikt?

Vi gjorde NOTCH i måndags och fick bekräftat att det är en liten kille vi väntar på och så var beräknade vikten 642 gram

Coolt :)
  • nygift
    tjugofemton skrev 2015-03-05 14:24:08 följande:

Nu har vi varit i Umeå och känner oss lite lättade nu när vi åker därifrån. Barnhjärtläkaren hittade inte större allvarligare fel på hjärtat, ett litet hål mellan kamrarna och mellan förmakrarna, men det kan växa igen och det förstnämnda ska vara öppet i fostertiden, och stängas åt så småningom. Vi gjorde fvp, men denna läkaren trodde inte alls att han kommer att ha någon form av kromosomavvikelse, hon tror han kommer vara helt frisk och det är de bästa jag har hört på väldigt länge!! Jag är så lycklig just nu och ser fram emot att bli mamma till en liten kille med dubbelsidig LKG ???????????? bara hoppas fvp ger fina svar också!!

Skönt att höra :)
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-03-08 10:57:28 följande:

Nu är våren på g och sedan kommer sommaren, med våra bäbisar... Jag märker att jag i takt med vårtecknen blir mer och mer inriktad på att boa och planera en massa :) just nu är jag inne i en giftfri fas när jag tänker på varenda kemikalie som finns. Städar med såpa ättika och bikarbonat, planerar tygblöjor och ekologiska kläder. Håller på att bli en gravidhippie! Undrar vad nästa fas blir hehe :) måste ut och sätta lite potatis i balkonglådan nu, mors!

Haha rolig du är :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-03-10 06:49:22 följande:

LillyAdelia: Jag är fullt upptagen med flytt så har inte börjat boa än

Har ni andra flyttat till FB, för i så fall finns det ingen idé att hänga kvar i den här tråden?

Jag är både på fl och fb :)
  • nygift
    tjugofemton skrev 2015-03-11 07:37:28 följande:

Vi klarade fostervattensprovet också, fina resultat och det bekräftade också för fjärde gången att det är en pojke!! Så nu får lilleman ligga kvar i magen tills i juli, då han är färdigbakt!! Vi är så sjukt lyckliga, efter dessa jobbiga veckor vi har haft!!

Åh så skönt att höra :) helt underbara nyheter :) :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-03-13 06:22:46 följande:

Det är så lite aktivitet i tråden så jag lämnar er nu och önskar alla lycka till i framtiden

Synd att du inte vill fortsätta vara med här.

De kommer ju in lite kommentarer då o då :) vet inte varför folk inte skriver så mkt längre men vet iaf att jag inte har så mkt att säga just för stunden :)
  • nygift

Nu är det två siffrigt för mig! Äntligen nu kan man verkligen räkna ner på allvar.

Igår såg jag min mage hoppa runt igen hur mysigt som helst :)

• nygift
    cher82 skrev 2015-03-13 07:09:47 följande:

Får blåsa lite liv i tråden igen! :)

Idag är första BM besöket med hjärtlljudskontroll och sf mått, ska bli så mysigt att få höra!

Åh de va jag på i måndags då jag gjorde glukosbelastning :) ska dit slutet av mars igen:)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015