Sommarbebisar 2015
Köpte en Crescent Classic i krom idag, för 3995:-, den är riktigt snygg Längtar som attan nu! 98 dagar kvar!
Köpte en Crescent Classic i krom idag, för 3995:-, den är riktigt snygg Längtar som attan nu! 98 dagar kvar!
Var det någon här som var intresserad av bebisens beräknade vikt?
Vi gjorde NOTCH i måndags och fick bekräftat att det är en liten kille vi väntar på och så var beräknade vikten 642 gram
Nu har vi varit i Umeå och känner oss lite lättade nu när vi åker därifrån. Barnhjärtläkaren hittade inte större allvarligare fel på hjärtat, ett litet hål mellan kamrarna och mellan förmakrarna, men det kan växa igen och det förstnämnda ska vara öppet i fostertiden, och stängas åt så småningom. Vi gjorde fvp, men denna läkaren trodde inte alls att han kommer att ha någon form av kromosomavvikelse, hon tror han kommer vara helt frisk och det är de bästa jag har hört på väldigt länge!! Jag är så lycklig just nu och ser fram emot att bli mamma till en liten kille med dubbelsidig LKG ???????????? bara hoppas fvp ger fina svar också!!
Nu är våren på g och sedan kommer sommaren, med våra bäbisar... Jag märker att jag i takt med vårtecknen blir mer och mer inriktad på att boa och planera en massa :) just nu är jag inne i en giftfri fas när jag tänker på varenda kemikalie som finns. Städar med såpa ättika och bikarbonat, planerar tygblöjor och ekologiska kläder. Håller på att bli en gravidhippie! Undrar vad nästa fas blir hehe :) måste ut och sätta lite potatis i balkonglådan nu, mors!
LillyAdelia: Jag är fullt upptagen med flytt så har inte börjat boa än
Har ni andra flyttat till FB, för i så fall finns det ingen idé att hänga kvar i den här tråden?
Vi klarade fostervattensprovet också, fina resultat och det bekräftade också för fjärde gången att det är en pojke!! Så nu får lilleman ligga kvar i magen tills i juli, då han är färdigbakt!! Vi är så sjukt lyckliga, efter dessa jobbiga veckor vi har haft!!
100 dagar kvar till Bf :)
Det är så lite aktivitet i tråden så jag lämnar er nu och önskar alla lycka till i framtiden
Nu är det två siffrigt för mig! Äntligen nu kan man verkligen räkna ner på allvar.
Igår såg jag min mage hoppa runt igen hur mysigt som helst :)
Får blåsa lite liv i tråden igen! :)
Idag är första BM besöket med hjärtlljudskontroll och sf mått, ska bli så mysigt att få höra!