• nygift

Sommarbebisar 2015

Jag har märkt att jag börjat få en sån där äckelrand oå magen haha ser ut som jag får päls hahaha

• nygift

16 dagar kvar till nästa rul :) längtar som fan o tills man kan känna bebisen

• nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-19 07:30:49 följande:

Jag tror att jag kanske har börjat känna bebis! Fick en "knuff" igår nere på vänster sida. Innan har det mer känts som att det sitter i huden, men den här gången kändes det djupare.

Ny vecka idag, känns spännande. Står att bebisen antagligen kan känna nu när man drar med händerna på magen!

Måste fråga dig hur kändes det när de satt i huden? Hade det idag när jag gick kändes skit mkt gjorde riktigt ont. Har kommit.några ggr till när jag har tagit de lungt men känner fladder ibland
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-19 09:28:49 följande:

Haha, jag har blivit mer hårig på magen, men har inte fått någon rand, tänk vad mycket som händer med kroppen!

Så spännande :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-19 10:45:09 följande:

det kändes liksom väldigt ytligt, som att det var en nerv som hoppade till precis innanför huden. Sen vet man ju aldrig, det kanske har varit bebi hela tiden men jag har alltid haft en mage som hoppat till till och från så det är lite svårt att veta vad som är vad.

Kanske är så för mig med då. Hoppas jag känner sparkarna nästa vecka bara längtar :)
  • nygift

Fick kommentaren vilken stor mage du fått nu

:)

• nygift

Igår när jag låg på mage o skulle sova kände jag våran son helt underbart :)

• nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-20 11:07:31 följande:

Är det sant!!!! Grattis!!!!

Japp har känt han till o från hela morgonen så underbart men vill ha de riktiga sparkarna hihi :) tack :)
  • nygift
    87mli skrev 2015-01-20 12:53:02 följande:

Har precis gjort rul och det verkar som att vi ska få en liten tjej :D En väldigt lugn liten krabat som helst inte ville fotas, var mest upptagen med att dricka och hicka :P Har inte känt bebis nåt så det var galet skönt att veta allt såg bra ut.

BF ändrades bara med en dag från 19 juni till 20 juni.

Åh vad skönt att höra. Då har vi samma bf :)
  • nygift
    Emeeliiee skrev 2015-01-20 17:07:36 följande:

Ultraljudet är gjort, en envis liten groda som inte ville visa upp sitt ansikte alls. Låg ihopkurad och hade det mysigt. Men allt såg bra ut och barnmorskan trodde att det var en liten tjej. Känns så härligt och jag är sjukt lättad!

Åh vad härligt grattis kul :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015