• nygift

Sommarbebisar 2015

cher82 skrev 2015-01-31 10:30:40 följande:

Går in i v.20 i morgon och har rul på onsdag, så har också ganska sent! Är mitt andra barn också men är faktiskt oroligare och nojigare denna gång! Har tid hos aurorabarnmorska timmen innan rul och på nått sätt känns det lite olustigt att sitta och prata om kommande förlossning för att sen kanske bara en kvart senare få reda på att nått är galet! Ska bara bli så skönt att få onsdagen överstökad!

Det kommer gå super bra :)
  • nygift
    cher82 skrev 2015-02-01 08:29:03 följande:

Härligt! Nu har du passerat halva tiden!

V.20 för mig idag!

Härligt visst är de skönt att börja närma sig :)
  • nygift
    Singoalla14 skrev 2015-02-01 14:44:37 följande:

Vi har ändrat oss och tänker inte ta reda på könet:)

Oj vad spännande haha jag skulle sitta på.nålar resten av graviditeten haha
  • nygift

Åh blev så arg nu under kvällen på våran ordförande bitter kärringså trodde att jag skulle explodera snacka om att man blev nojig för barnets skull så var tvungen o lyssna på hjärtat nu ikväll o snacka om de verkligen kan lugna ner en :) nu känner jag arga sparkar till o från sååå underbart haha

• nygift
    Whizzer skrev 2015-02-02 13:35:51 följande:

Huwa, 2 timmar kvar till RUL.. ska det vara något kvar i magen, och lever det? Nervöst!

Det kommer gå skit bra :)

45 timmar kvar till rul för oss :)
  • nygift
    Emeeliiee skrev 2015-02-02 15:01:35 följande:

Jag nojar mycket över hur bebisen i magen "tar vid sig" av min stress/oro. Har varit en jobbig tid den senaste månaden med mycket ledsamt inom familjen, så självklart har man gått runt och känt sig nedstämd och orolig ibland/ganska ofta. Hoppas lillan inte känner av allt för mycket av min oro, försöker verkligen att tänka glada tankar och inte gräva ner mig allt för mkt i det tråkiga.

Hemskt jag förstår att du oroar dig hoppas allt ordnar upp sig snart styrke kram
  • nygift
    Whizzer skrev 2015-02-02 17:10:54 följande:

Phuuu.. nu kan jag pusta ut, RUL avklarat! Och såklart så såg allt bara bra ut, helt perfekt och med moderkakan i framvägg osv. Med största sannolikhet tittar det ut en tjej i slutet på juni!

Att man måste hålla på och noja hela tiden då.. men nu är det Slut med det, nu tänker jag börja njuta fullt ut! (Vågade inte dra ut några havandeskapsansökningar på jobbet inatt som jag hade tänkt, ville inte jinxa något)

Skönt att allt gick bra :)
  • nygift
    MmVb skrev 2015-02-02 18:08:58 följande:

Hej alla! 

Tittar in här i tråden för första gången.... Snart 28 år och gravid med nummer 2,storebror blir 4 i mars och bebis är beräknad den 26 juli... Hoppas man får joina er här =) någon som bor i Norrköpings-trakten förresten? 

Härligt grattis o välkommen :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-02-03 07:50:56 följande:

Mitt humör har börjat påverkas nu känner jag. Väldigt känslig och blir lätt sur(håller det dock inom mig) och blir väldigt lätt ledsen.  Undra hur det här ska gå :p så lång tid kvar!!

Haha sån har jag varit sen typ vecka 5 hihi o värre blir de igår grät jag för minsta lilla :p
Svar på tråden Sommarbebisar 2015