• nygift

Sommarbebisar 2015

cher82 skrev 2015-01-25 14:59:54 följande:

Och jag går in i v19 idag :)

Åh vad roligt :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-25 16:23:33 följande:

19+4 för mig idag

Då är du alltså 4 dagar före mig :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-25 18:22:44 följande:

Nygift: Vi får väl se när de behagar titta fram

Eller hur haha ska bli intressant :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-26 20:14:03 följande:

ÄNTLIGEN har känt puffar i magen så som jag har väntat o längtat!

Härligt :) kul visst är de mysigt :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-28 08:09:25 följande:

Något jag INTE gillar med graviditeten är den typ graviditetsastma jag har fått. Har hostat sedan nyår, och i och med att man har så mycket mer slem när man är gravid så lägger det sig iför i halsen så att jag inte kan andas på cirka 30 sekunder efter jag har hostat, och det är ju lång tid när man behöver luft.. inatt så vaknade jag av att jag hostade och in te kunde andas, flög upp och försökte få min kille att se mig, ifall jag skulle svimma, men tillslut så kunde jag andas. Sen gick jag på toa och började hosta igen och det kom så mycket slem att jag kräktes rakt ut i handen och över hela mig. Roligt liv.  Jag som precis slutat oroa mig så mycket för bebisen också, vill bara få kunna njuta av graviditeten!

Oj usch men du ta upp de med BM hon kanske har nå tips :)
  • nygift
    hemligönskan skrev 2015-01-28 09:29:54 följande:

de kände inte riktigt igen just det här, men sa att jag skulle gå till vårdcentralen och bli undersökt :(.

De tycker jag absolut du ska göra hoppas de blir bättre
  • nygift
    cher82 skrev 2015-01-28 20:49:40 följande:

Var till läkaren på undersökning och provtagning för några veckor sedan, idag fick jag brev hem om att jag har akut brist på B12 och D-vitamin! Inte konstigt att man varit så sjukligt trött och deppig!

Nu hoppas jag att medicinerna värkar fort så energin kommer tillbaka!

Oj då men skönt o veta vad de är för fel iaf bara käka vitaminer då :)
  • nygift
    Ellonbellon skrev 2015-01-31 09:15:54 följande:

Igår gick vi in i vecka 18, och på onsdag är det dags för rul. ÄNTLIGEN. Kan inte vänta! Vill veta att allt ser bra ut och om det blir en liten pojke eller flicka.

Förutom foglossning så mår jag ganska bra nu.

Ta det försiktigt när ni är ute och går på isen, hoppas du blir "frisk" snart Kelsson1!!

Har också rul på onsdag :)
  • nygift
    Kelsson1 skrev 2015-01-31 08:47:27 följande:

Jag kommer att kommentera väldigt sparsamt ett tag nu. Ramlade igår o fick handen gipsad så gör ont att skriva men kommer att läsa allt, hoppas att alla förstår

Hoppas de blir bättre snart
  • nygift
    LillyAdelia skrev 2015-01-31 09:42:58 följande:

Har rul på tisdag då jag går in i vecka 20. Känns som jag har fått vänta längst av oss, något avis på er andra ;) tur nog så är det ju andra barnet och jag är inte nojig alls, har dessutom sprattel i magen dygnet runt. Hoppas ni andra mår bra och att den trasiga handen läker fort!

Oj men skönt med rul IAF o få sen den lille :) jag känner mer o mer sprattel för varje dag de är sååå mysigt :)
Svar på tråden Sommarbebisar 2015