Sommarbebisar 2015
Skruttalilla, va skönt att känna den lilla!!:) spännande att veta, hade jag aldrig klarat haha
Skruttalilla, va skönt att känna den lilla!!:) spännande att veta, hade jag aldrig klarat haha
Hemligönskan, ringde du bm , va sa dom? Har också ont som du beskriver de när jag sover emellanåt!
Hemligaönskan, okej! Dela gärna med dig om du får några svar :) hoppas det blir bättre!
Nu är det min tur för RUL om 2 timmar :D
Hemlig önskan, vad skönt att höra att det inte är något att oroa sig över!:)
Hoppas proverna kommer tillbaka utan positiva besked om urinvägsinfektionen också!
Tack :) vi ska tillbaka på tisdag, va svårt att hitta magsäcken. Men allt såg bra ut:)
Vi väntat en lillebror :))
Många pojkar i tråden :)
Mysigt att bona! De har jag också börjat med! Ska stå på loppis och sälja av en massa prylar. Min flicka blir ju 2 lagom till lillebrors ankomst , samma datum! Så har en del rosa att göra mig av med innan dess :)
Vi har bestämt namn! För andra ggr, haha vårt första bestämma namn blev det inte. Någon mer som har bestämt?
Oj, jag har en jättemage redan hehe. Vecka 21
Frallanz, Liam är ett fint namn! :)
Tycker att det känns mer på riktigt om man kan skriva så, när man har ett namn på den lille knodden :)
Vårt babyskydd vi köpte till dottern går att klicka på vagnen, det var något av det bästa köpet tyckte vi! Så otroligt smidigt att inte behöva flytta runt den lille filuren :) Vi ska använda samma till lillebror så vi va så nöjda med det!
Tjugofemton, beklagar :( Hoppas att Umeå kommer med lite positiva besked! Styrkekram
Kelsson1, vad är det för något?