• Missyk

Sommarbebisar 2015

Skruttalilla, va skönt att känna den lilla!!:) spännande att veta, hade jag aldrig klarat haha

• Missyk

Hemligönskan, ringde du bm , va sa dom? Har också ont som du beskriver de när jag sover emellanåt!

• Missyk

Hemligaönskan, okej! Dela gärna med dig om du får några svar :) hoppas det blir bättre!

• Missyk

Hemlig önskan, vad skönt att höra att det inte är något att oroa sig över!:)
    Hoppas proverna kommer tillbaka utan positiva besked om urinvägsinfektionen också!

• Missyk

Tack :) vi ska tillbaka på tisdag, va svårt att hitta magsäcken. Men allt såg bra ut:)

Vi väntat en lillebror :))

• Missyk

Mysigt att bona! De har jag också börjat med! Ska stå på loppis och sälja av en massa prylar. Min flicka blir ju 2 lagom till lillebrors ankomst , samma datum! Så har en del rosa att göra mig av med innan dess :)

Vi har bestämt namn! För andra ggr, haha vårt första bestämma namn blev det inte. Någon mer som har bestämt?

• Missyk

Frallanz, Liam är ett fint namn! :)
    Tycker att det känns mer på riktigt om man kan skriva så, när man har ett namn på den lille knodden :)

• Missyk

Vårt babyskydd vi köpte till dottern går att klicka på vagnen, det var något av det bästa köpet tyckte vi! Så otroligt smidigt att inte behöva flytta runt den lille filuren :) Vi ska använda samma till lillebror så vi va så nöjda med det!

• Missyk

Tjugofemton, beklagar :( Hoppas att Umeå kommer med lite positiva besked! Styrkekram

Svar på tråden Sommarbebisar 2015