• Missyk

Sommarbebisar 2015

Visst är de lustigt att man, de dagar man mår bra, blir orolig...istället för att njuta av en smärtfri Graviditet ;)

• Missyk

Verkligen blandade känslor inför ett rul! Man vill vara glädjas över att få se den lilla, samtidigt som oron över att allt ska se bra it gnager i bakhuvudet!

• Missyk

VB jösses, vilken historia. Va bra att den slutade lyckligt med 2 friska barn :) Härligt att du får ett planerat snitt denna gången! Så du kan slappna av. Denna sjukvården alltså jisses.. Jag fick kämpa i veckor för att få ett KS till min dotter, de ville absolut att hon skulle födas i säte, tur jag hade mannen med mig som satte ner foten. Nu är det Ju inte i närheten av din historia, men jag vill bra påpeka sjukvården.. Heja alla mammor spm får stå ut med så mkt!!

• Missyk

Här är en till som gråter för minsta lilla, men i smyg ;) dessa hormoner, härligt!

Börjat få uppstötningar med, usch mindre härligt.

En fråga, hur mkt har ni gått upp i vikt nu , och vilken vecka är ni i?:)

• Missyk

Hoppas att era rul går bra!:) själv har man lite över en vecka kvar tills man får titta in plågsamt :) hehe

Jag är i snart i vecka 19 och står plus 3 kg på vågen. Livrädd över att gå upp lika mkt som med dottern. Då vågen visade närmare 30 kg plus!

Ang sparkar, så kände jag dom först i vecka 23 med den lilla damen. Nu i 18 känner jag ingenting , tror jag inte..man inbillar ju sig gärna att allt som rör sig i magen är den lilla människan :)

• Missyk

Ellonbellon grattis till pojken :) vad skönt att allt såg bra ut!

Nygift, hehe en sprattlar liten pojke.

Verkar som att de blir en pojktråd bland de som är aktiva?:)

Vi har ett tjejnamn på lager, men pojknamn är så jäkla svårt!!

• Missyk

Nygift , skönt att allt såg bra ut! :)

Vilka fina pojknamn ni hittat, jag gillar verkligen ovanliga namn!

Ang pojkkläder, kappahl next aliexpress och pompdelux har massor med fint!
    Jag som har flicka tycker de finns hur mkt fint som helst till pojkar! Till flickor ska de mest bra hello Kitty och bamse, ja avskyr tryck :)

• Missyk

Pop, pomp, next, the brand, geggamoja, Aliexpress, beg på tradera, gangstar

Svar på tråden Sommarbebisar 2015