• Missyk

Sommarbebisar 2015

Åh, va kul att få byta tråd :) Trevligt med sommarn barn!

Det blir en fin julklapp i år till familjen!

• Missyk
    Ellonbellon skrev 2014-11-02 22:19:25 följande:

Är i vecka 5 nu (4+2) och jag känner mig glad för var dag som det inte kommer blod. Puh!

Jag försöker äta bra men åt så klart en typ av skinka idag, man blir ju så orolig, fast jag tror inte det är någon fara.

Har varit väldigt trött i en vecka, men tycker det har lättat lite idag. Fast kan ha fel... vi får nog bara vänta och se! Tuttarna gör bara mer och mer ont för var dag och "mensvärken" kommer och går.

Och jag borde få mitt barn omkring den 8 juli :) En riktig sommarbebis alltså!

Svårt att ta in att man.är gravid :)
  • Missyk
    Ellonbellon skrev 2014-11-03 07:48:30 följande:

Verkligen! Tror det kommer mer nåar det syns att man är gravid och inte bara en uppsvälld tjockis ;)

Vilken vecka.är du i?:)
  • Missyk
    Ellonbellon skrev 2014-11-03 13:54:11 följande:

Jag är i vecka fem, fick mitt efterlängtade + i torsdags! :)

Du då?Förstår det, varje gång jag går på toa är jag så himla rädd för att se blod. Har du försökt länge?

Samma som du! 4+3 idag :)
  • Missyk

Så läskigt att läsa om blod,hoppas verkligen inte det är någon fara med liten!

• Missyk
    dalin79 skrev 2014-11-08 19:00:53 följande:

Tack!

Ja jag försöker tänka som så att CB bara visade Gravid 1-2 förrförra söndagen och Gravid 2-3 igår. Så kanske var tidigt i v.1 på första och sent i v.2 igår och då är jag kanske bara i v.5-6 något istället för v.7+2 som jag trodde jag skulle vara i i dag. Så därför de ej såg något direkt på VUL. Men tycker att alla säger att de i alla fall sett en hinnsäck tidigt på VUL....

Hur har det fått för dig?
  • Missyk

Åh jag vill med hinna göra kub innan julafton, men svårt med tiderna runt där,det är många klämdagar! Jag är i vecka 6 nu och kommer vara i 11 veckan innan julafton...hoppas de kan göra ett kub! Annars betslar jag för ett tidigt Ul, vill se de lilla hjärtat som slår innan vi släpper nyheten :)

• Missyk
    dalin79 skrev 2014-11-12 13:18:23 följande:
    Metotrexat injektion idag. Hcg hade gått från 400 något i lördags till 600 något i måndags. Hoppas på att det sjunker fint nu så jag slipper op.

Men är superorolig iom jag egentligen ej vet vart x-et sitter/satt och att jag inte vet konditionen på mina äggstockar och äggledare etc. Är ju nackdelen med injektion. Men samtidigt, är det inget större fel där inne så är det ju dumt att varit där och rotat i onödan så att säga.

Men får väl försöka se det som en gång ingen gång och hoppas på att kunna bli gravid på rätt ställe då vi får försöka igen. Men visst gnager oron!

Mycket tårar här nu.
    Funderar ju även på hur ont jag kommer få och hur mycket blödning jag för efter injektionen.

Nytt hcg på onsdag, jobbig väntan!

Någon som varit med om liknande sak hör gärna av er!

Kram till er!

Jag måste vara ärlig och säga att jag har lite svårt att förstå vad du skriver. Men det låter ju onekligen inget kul :(

Jag hoppas du får tag på någon som varit med om samma sak så du får ventilera dina tankar lite!

Styrkekram!

• Missyk

Med min dotter fick vi inte lyssna på hjärtljuden hos bm förrens efter första Rul i vecka 18.

Jag är i vecka 7, mår fantastiskt illa..

Mådde lite dåligt med dottern, men denna gången är det mer gnagande. Skit jobbigt! Fick tipset om en postafen om dagen, så det ska testas nu.

Bokade in mitt kub idag, 22 december! Hoppas att det inte blir för tidigt 11+3, de där med bf datum på bebis flyttas ju fram och tillbaka hej vilt :)

• Missyk

Härligt för er som passerat "de magiska" vecka 12 :)

Ni som skriver att ni inte får se förrens rul, ni ska inte göra kub?:)

Svar på tråden Sommarbebisar 2015