Sommarbebisar 2015
Åh minmans brors flickvän ska föda om 5 dagar snacka om att jag är avis vill att tiden ska gå fortare så vi också får träffa varan Plutt snart imorgon är de 15 dagar kvar till rul :)
Åh minmans brors flickvän ska föda om 5 dagar snacka om att jag är avis vill att tiden ska gå fortare så vi också får träffa varan Plutt snart imorgon är de 15 dagar kvar till rul :)
Hej!:) hoppar in här också om de är ok? Emelie heter jag och bor på Ekerö i Sthlm, nån mer från Sthlm? Bf 4/7 första barnet<3 v.14 nu och längtar så att få känna av lite rörelser!
Vecka 14 idag och igår kände jag fosterrörelser. Helt otroligt och väldigt mysigt
Andra barnet
Vecka 17,idag helt underbart o snart är 2015,här längtar massa
Nygift: Så jobbigt att du ska må illa nu, hoppas det går över snart.
Emgi: Välkommen, är också från Stockholm
Såg nu:) första barnet? Ja försöker känna efter hela tiden men de är så svårt att veta vad som är fosterrörelser eller tarmar:P
Hej på er! Plussade idag! Gravid med fjärde barnet och bf 29 augusti 15..
Många nya som kommit in nu ser jag, vad kul. Har inte varit inne och kollat här på länge. Jag går in i vecka 17 i morrn och samma dag åker jag tillbaka till Turkiet (efter julfirande i Sverige) och min man för att stanna några månader och sen åker jag tillbaka till Sverige i februari eller mars och stannar tills bebis föds i juni =)
Min mage har växt som bara den sista 2 veckorna. tror min man kommer bli chockad när han ser mig, haha. Har haft lite molande värk till o från, växtvärk gissar jag på. Läser att det är så många som känt bebis redan. jag vill också! haha. Men vet inte hur det ska kännas riktigt och jag är vanligtvis lite bubblig och konstig i magen, haha. Så har inte lyckats skilja ut om något av det jag känt skulle kunna vara bebis, Men väntar väl några veckor till och hoppas på att känna något. På sista ultraljuden har det varit full aktivitet där inne i alla fall =)
Skulle vara kul att göra denna grupp även till en facebook grupp kanske, för de som vill asså, helt valfritt. Lättare att hänga med i det som skrivs på facebook tycker jag men bara en tanke, ni får gärna säga vad ni tycker =)
Skall jag göra =) Men han är inte en sådan som svallar över av känslor och reaktioner utan han håller det mesta inom sig =) Men hoppas på nån reaktion i alla fall, åtminstone att han ser att det hänt något, haha.
Nån mer än jag som lider av en extrem halsbränna?,