• nygift

Sommarbebisar 2015

Sixtensmamma14 skrev 2014-12-25 22:19:26 följande:

Ååh, jag längtar sååå efter mage :) ska shoppa kläder imorgon som man kan växa i. Det behövs! haha

Idag ska jag också shoppa kläder haha har även hört att bebisen börjar höra från nästa vecka så ska leta lite skivor till barnet spec mamma mu :)

Kläder behövs hoppas du hittar nått :)
  • nygift
    pottan skrev 2014-12-26 10:07:12 följande:

Ja å långa linnen ska jag köpa, allt åker ju upp över magen som det e nu och bättre lär det inte bli

Jag har köpt två st munktröjor på herr avdelningen fanns inga på dam avdelningen som passar min mage haha måste leta långa linnen också :)
  • nygift
    skorstenen skrev 2014-12-26 14:51:07 följande:

Gina tricot har linnen som är jätte bra :)

Aha okej annars vet jag att maxi har :)
  • nygift
    tjugofemton skrev 2014-12-26 14:52:37 följande:

Jag bor i sambons kläder! Inte det att magen har vuxit precis, men det känns skönt med stort i alla fall. På kvällarna kan den vara lite svullen. Är i v 10 (9+3) :) vi berättade för sambons föräldrar på julafton, blivande farmor blev superglad!! Tänkte vänta med att berätta för mina tills jag gått v 12+6 :)

Min sambo är så liten att jag inte får plats även om jag inte är gravid haha. Idag känner jag magen streta o dra i ordentligt haha tror de är nån som växer där inne :)
  • nygift
    Mittens skrev 2014-12-26 22:11:23 följande:

Jag förväntas föda i Juli. Får jag hänga med i tråden?

Välkommen o grattis kul den sidan får jag nog spana in :)
  • nygift

Oj ena citatet följde inte med haha

• nygift
    Rosen skrev 2014-12-26 23:30:43 följande:

Hej!

Jag är i v 12 nu och är jätteorolig för MA.. Finns det en möjlighet att känna fosterrörelser redan nu eller åtminstone lyssna på hjärtslag med angelsounds? Eller är det för tidigt?

Jag lyssnade med angelsound i vecka 13 men det var svårt att hitta ljudet men du behöver inte vara orolig :)
  • nygift

Mest underbara känslan när man är hungrig äter lite o inte får behålla maten o kräks upp allt o sen blir hungrig igen

• nygift
    Mittens skrev 2014-12-28 00:34:56 följande:

Uch jag lider med dig. Mådde också piss. Vilken vecka är du i?

Jag går in i vecka 17 på måndag. Har kräkts nästan hela veckan denna vecka helt sjukt inte kräkts så mkt tidigare
Svar på tråden Sommarbebisar 2015