Sommarbebisar 2015
Åh va ni har kommit långt nygift & sixtensmamma. Här är v 6 idag! Phu! Kan inte bara tiden gå!!! :) vi är i fjällen och ska fira jul! Mysigt! Denna veckan kanske går snabbt endå! :)
Åh va ni har kommit långt nygift & sixtensmamma. Här är v 6 idag! Phu! Kan inte bara tiden gå!!! :) vi är i fjällen och ska fira jul! Mysigt! Denna veckan kanske går snabbt endå! :)
Jag har börjat kräkas på mornarna suck klarat mig nästan hela tiden. Idag har jag lite molvärk brukar inte känna sig så mkt men måste tänka på hur jag sitter annars gör de super ont i magen. 22 dagar kvar till rul
Och paddorna jag pratar om är självklart sånadära hårda saltlakrits-paddor i lösgodiset, inte riktiga paddor, haha.
Har känt mig väldigt hormonell och lite nedstämd de senaste dagarna. Idag började jag gråta för att det är lite småstökigt här hemma. Och någon timme senare grät jag igen för att jag började tänka på att jag bara är ledig en dag över jul pga att jag jobbar inom servicebranchen och så hör man om de som har "vanliga" jobb o är lediga i flera veckor.
Yeyyyy, vecka 16 idag och går in i 4:e månaden =)
Denna vecka har min mage veeerkligen börjat växa. Plopp sa det bara och tycker den blivit mycket större på bara nån vecka.
Har nu varit på kontroll i Sverige med. Fick BF 15 juni i Turkiet och 13:e juni här i Sverige, så ungefär samma i alla fall =)
God jul allesammans! Ta hand om er själva och skatterna i magen :)
Hej hej
BF 25/7, första barnet. Är snart över nervositetsveckorna, riktigt jobbigt men var på tidigt UL förra veckan och allt såg fint ut och där var en liten liten prick som bultade
Håller på att kräkas när jag tänker på julbord, speciellt prinskorv. Ska fira jul hos släkten och de vet ingenting så hur det här ska gå blir intressant.
God jul åh vad roligt att berätta igår kväll fick min mamma lyssna på bebisens hjärta hon blev helt till sig började nästan gråta haha :) hon är redan en stolt mormor :)
God jul åh vad roligt att berätta igår kväll fick min mamma lyssna på bebisens hjärta hon blev helt till sig började nästan gråta haha :) hon är redan en stolt mormor :)
Såhär berättade vi
Jag har också haft jätteproblem med jacka, ingen går att knäppa längre så här kört lager på lager...på lager, har vart motvillig att köpa en mammajacka som kanske bara används en kort period, men gav upp när jag hitta en på rea för 399:- på Hm.com, det ska bli skönt å slippa frysa :)