Loe skrev 2015-01-09 23:02:16 följande:
ChiliFrö, jag har tänkt på dig och att det varit lite tyst! Tänkte att du kanske blev väldigt "stött" över att jag la mig i era planer. Men det var verkligen inget illa ment från min sida, skönt att ha dig tillbaka! :) Ska ni bjuda på mat eller fika eller båda på dopet? Behöver lite inspiration, tänker typ att man bjuder på smörgåstårta? Och sen kaffe? Eller?
Jag är sjukskriven men börjar sakna mitt jobb, gymnasielärare. Har kollat igenom lite vad vi gjorde i höstas innan jag blev sjuk och pratat med min vikarie. Har förberett henne och min rektorn på att jag inte kommer tillbaka på mer en deltid under en kortare period. Men det blir allt lite långtråkigt. :/
Ni andra som varit/är sjukskrivna; hade ni några problem med försäkringskassan när ni sökte sjukpeng? Jag väntar fortfarande på besked.
Haha nej verkligen inte! :) förstår din tanke men känns mest rätt att det är lika för båda, dock får dom själva avgöra om dom vill konfirmera sig eller så sen! :)
Vi hade smörgåstårta och tårta men hos oss blev de väl utdraget så denna gången blir de nog bara tårta och kakbord
Hade varit dop hemma så hade jag grillat :P
Jag blev avstäng från mitt jobb och kommer tt bli de snart igen men nu har dom ordna dagtid till mig preliminärt till 7/3 men de va ing problem..
Kelsson1 skrev 2015-01-10 11:24:44 följande:
Chili Frö: Har råkat ut för samma sak, inlägg från mobilen postas inte o det är sjukt störande. Välkommen tillbaka o mysigt med sparkar, själv känner jag inget än
Ja verkligen! Jag gick ju aldrig tillbaka i mobilen och kollade heller om mina inlägg va där.. Mycket störande! Tack mycket trevligt att va tillbaka och tror jag ska hålla mig till att posta från datorn :P Ja de är kul
emtfb skrev 2015-01-09 21:38:00 följande:
Hur har ni talat om för dom som vet, att ni är gravida? Eller hur ska ni berätta, vi tänkte ju berätta för alla efter RUL & det vore kul om nån har tips hur vi ska framföra det
Förra gången skickade vi bara ultraljudsbilden till de närmsta, men det känns sjukt tråkigt så jag vill ha något roligare sätt att berätta på denna gång!
Vi berättade på julafton/juldagen med ett rim som Farmor/mormor läste för alla,det stod
Snart ni mig ser, men jag ej er
Ni får mig inte störa, så er från att röra.
Men ett halvår efter lussa, får ni på mig pussa!
så fick dom lura en stund, min mans släkt visste direkt att vi skulle ha en till men på min sida är vi 4 systrar så de blev lite undrande minner innan det var utrett vems "tur" de var ;) Men hade jag vart er så hade jag kopierat en ul bild till fotopapper och gett bort en fotoram men kortet i :)