Vi med BF Juni 2015
Ingen hinnsvepning eller igångsätting för mig . Ny läkartid om en vecka, får se om jag då får träffa en vettigare läkare som vill hjälpa mig då....
Ingen hinnsvepning eller igångsätting för mig . Ny läkartid om en vecka, får se om jag då får träffa en vettigare läkare som vill hjälpa mig då....
Dom här falsklarmen blir mer o mer smärtsamma! Jag tog en lång varm dusch o "tvingade" mig till att sova o det funkade Bebbi fortfarande på insidan.
Det positiva i kråksången är väl att mycket blir mer o mer förberett för vi får en knuff varje falsklarm att packa bebbi-väska, förbereda mamman, förbereda blivande storasyster osv.
emtfb: Så spännande, får se vem av er som hinner först
emftb, har du samma pappa till nr1 o nr2 så är det väl ganska troligt att du mycket snart har bebis ute!
Själv fick jag 1:a 8dgr över tiden o 2:a 7dgr före. Dock olika pappor. 3:an nu är det samma pappa till som 2:an så det finns väl risk att det blir en vecka innan... å andra sidan får man ju höra om luriga 3:an hela tiden. Tycker det är lite jobbigt med ovissheten o skulle nog gärna veta! Vaddå kontrollbehov...
Inte sett till någon slempropp dock o magen ser inte ut att ha sjunkit nämnvärt (även om hon känns mycket längre ner i bäckenet). Dock har näsan blivit bredare men det är ju som slemmisen; ingen exakt vetenskap
Läste i någon tråd att en kvinna medvetet krystat hårt o på så sätt gjort så att vattnet gått...vid 2 barn... Jag kan säga att jag tar det väldigt piano på toa...haha
Åh är det så alltså? Då håller vi tummarna, för det är samma pappa till båda. Men bf om 4 dagar, och känner typ ingenting, känns som jag kommer va gravid föralltid
Jaha så dom säger att trean är en lurig rackare alltså? Hoppas du slipper vänta allt för länge iaf. Haha jag har också ett sjukt kontrollbehov, skulle helst veta dag o tid när bebisen kommer
Haha oj, ja stämmer de så kanske man ska testa krysta, hehe nää. Sjukt hur konstig man blir, bebisen kommer när den är redo men ändå vill man ha ut den nu nu nu Den som väntar på något gott......
Jamtlandstaus & emtfb: Skönt att höra att man inte är ensam om kontrollbehov o vilja att få ut bebis NU . Men det är klart ni ligger ju lite före mig också, hoppas att jag inte ligger för långt efter er
haha, har du nå tips på nånting att få ut bebisen på?
Jag klippte gräset igår, kan säga att jag inte gör många knop annars, sen blev de en halv ananas på kvällen, men de hjälpte ju föga att få igång förlossningen, hehe. Tänkte de kunde va värt att testa iaf Även om jag tror mer på att bebis kommer när den är redo.
Ikväll blire till att testa färdknäppen faktiskt, så håll tummarna
Färdknäppen gjorde varken de ena eller de andra, inte ens nån extra sammandragning har jag fått
Va hos bm idag, kolla upp om hf. Ingen protein i urinen o blodtrycket låg som vanligt. Skönt! Fast hade varit lite skönt att bli igångsatt, är ju supernojig för att inte hinna in till förlossningen
Blir ingen ricinolja här heller, har också hört att det inte är så bra att ta. Sen är min mage redan superlös, hinner knappt äta något innan jag måste på toaletten
Staffelove, min kurva stod också stilla idag, sen förra gången. Tror det kan ha att göra med att bebisen lägger sig längre o längre ner.. Vad menar du för avvikelse? Krya på dig! Känner också att jag börjar bli förkyld, men hoppas inte att de hinner bryta ut.
Vincere, åh lycka till!!
Någon som vill dela hur era magar ser ut?
Så här ser min ut i 38+2
Idag, 39+4 :)
Grattis till tösen, Vincere
Jättefin mage Whizzer! Haha håller med, man blir ju sjukt otålig o vill ha ut bebisen nu direkt