ChiliFrö skrev 2015-02-12 20:45:04 följande:
Vi har lackade ek luckor nu,typ 20 år gamla.. dom var snygga när vi flyttade in men efter 2 år med en liten tjej så har dom fått en del stryk.. Skulle också gärna ha stenbänk i de framtida köket men som du säger, man får se vad plånboken säger :O
Ja vem f*n kom på runda hoar :O
haha jag är där 4-5 ggr per år :P köper alla förbruknings varor där och alla våtservetter!!! dom kostar bara 8 kr och är så sjukt mycket bättre än typ ica basic!
Det är så otroligt kul att åka dit :P
Jag bor i Västra skaraborg på gränsen till Trollhättan typ 2km ifrån ;)
Hur tycker ni ang detta med att ringa in till förlossningen nu när det är så långt kvar?
Hade ett gäng gravida hos mig idag och då kom vi in på detta (har även av nyfikenhet startat en annan tråd om det) om när man ska/bör ringa in. Jag drar mig för att ringa vill ju inte vara iväg och till besvär och så kände dom flesta, bara en av 5 tjejer i gänget tyckte att man kunde ringa för typ vad som helst.
När skulle du ringa? avvaktar du längre än du borde? eller hur tänker du? :)
Jo det blir ju så, när man har barn slits ju allt på ett annat sätt ;)
Men ååååh, vad avis jag blir. Jag åker bara dit 2ggr, ibland 3. Fast kanske skönt att inte hänga där varje månad, man kanske skulle ledsna.
Våtservetterna köper vi me! :D Älskar verkligen ullared, jag är en riktig shoppoholic, så en helg därnere är det bästa som finns nästan ;)
Jag skulle nog som ni skriver, ringa bm i förstahand. Beroende på om de är något litet, eller större. Förlossningen ringer jag om jag är riktigt orolig över något. (har aldrig hänt ännu & inte förra graviditeten heller)
Men annars är jag tyvärr, en sån som gärna väntar och det är ju inte alltid bra.
Jamtlandstaus skrev 2015-02-12 21:37:14 följande:
Maken har lovat att ta hand om underhållet av bänkskivorna
Kan lägga upp bilder sedan köket kommit på plats.
Uppsala lämnade jag för jobb. Jag jobbade som officer på F4 flygflottilj men nu har garnisonen lagts ner
men jag trivs så bra här så jag vill inte flytta tillbaka.
Gillar småstadslivet med ett lägre tempo och mindre stök men visst kan jag ibland sakna närheten till kommers, event och billiga resor...men inte tillräckligt mycket
Roligt, ser framemot bilder :)
Jaha där ser man, vad tråkigt att dom lagt ner. Vad gjorde du som officer där? Är vääääldigt dåligt påläst vad det är ;)
Hehe okej, förstår dig, landet lockar mer än storstaden :)