Vi med BF Juni 2015
ChiliFrö: Då har vi köpt samma hoppas verkligen att den är bra.
Men grejen är den att jag redan har haft några förvärkar, som mensvärk som jag kommer ihåg från dotterns förlossning. Hur ska jag skilja mellan förvärk och vanlig värk? När vet jag att den första värken är här och hinner jag åka in till förlossningen när andra värken sen kommer? Om man dessutom ska ringa först...
Emtfb: inte kass i magen men däremot får jag svårt för att andas om jag står still och sammandragningar om jag går för fort (pensionärer med rollator går om mig )
Jamtlandstaus: Min mage har aldrig varit speciellt högt uppe, den var mycket högre upp när jag väntade dottern. Undrar om den kommer att komma högre upp eller om den stannar nere?
Frallanz: Be mannen klocka värkarna så vet du när du nått toppen och att smärtan snart är över för den gången. Vi gjorde inte det förra gången och det gjorde svårt för mig att ta värkarna, kändes som om de bara fortsatte i evigheter.
Jag vände mig inåt för att hantera smärtan men ska den här gången försöka ta värkarna tillsammans med maken istället för att klara av de ensam.
Minasmahjartan: Välkommen
Tycker bara inte om att "alla" är beräknade före mig
Malin921: Välkommen
Orättvist att du också är före mig