Karro: Tyvärr slipper jag inte ständiga hungern trots illamående, avsmak för nästan all mat gör det bara svårare att äta
Vad skönt att ha det mesta färdigt. Eftersom vi har en dotter sen innan har vi väldigt begränsat med kläder den här gången, får ta en runda o shoppa om illamåendet lägger sig så länge att jag tar mig iväg.
Jamtlandstaus: Lätt är det inte att tvinga i sig mat men har lyckats över förväntan. Tråkigt bara att rusa från matbordet o lägga sig i soffan på grund av illamåendet. Man känner sig inte speciellt social.
Läkare rekommenderade mig att försöka äta något litet nästan hela tiden, aldrig äta sig mätt och aldrig låta sig själv att bli hungrig. Mest försöka ta en tugga varje kvart. Kanske värt att testa om matsmältningen mår bättre av det? Nu vill inte jag äta så ofta, räcker med att tvinga i sig frukost, lunch o middag o vätska.
Nu ser det lite bättre ut för mig när jag har börjat dricka mer, citron o lime saften är härligt frisk i smaken så det går lättare att dricka än bara vatten eller någon söt sörja