• Kelsson1

Vi med BF Juni 2015

emtfb: Jag tyckte att det var rätt skönt att vara inlagd på avdelningen i 5 dagar efter förlossningen men antar att jag var rätt medtagen av blodtrycket o då var det skönt att få allt serverat klart

Angående syskonvagn så hade vi nog också skaffat det om dottern varit i 2års ålder när 2:an kom. Även om de gärna går själva i den åldern är det ju sällan åt det hållet man själv är på väg . Nu kommer dottern att vara 3,5 så tror att vi kan klara oss utan syskonvagn då (hoppas jag).

Vincere: Vi kommer nog låta dottern gå på förskola men blir ju inte så långa dagar.

• Kelsson1

Jamtlandstaus: MIn syster gick ensam på sin RUL så måste du går det säkert bra. Har du ingen annan närstående som kan följa med i värsta fall om det inte går att boka om?

• Kelsson1

emtfb: Ok, jag sov mesta tiden men var kanske för att jag inte fick sova något för dottern heller, hon ville använda mig som napp o sitta fast i bröstet (utan att suga, bara sova) hela tiden. Hade väldigt ont i underlivet också så att gå omkring var helt uteslutet

• Kelsson1

Jamtlandstaus: Förstår din oro men är säker på att du också bara har moderkakan i framvägg o därför inte känner något (som jag). Självklart förstår jag också att ni båda vill att han ska vara med, var bara lite stöttande och berättade att det går bra att gå ensam också om man är tvungen.

• Kelsson1

Nu har jag äntligen börjat känna av bebis, både igår kväll och idag . Helt underbart!

• Kelsson1

ChiliFrö: Med dottern tyckte jag att det var nästan värre med sparkar neråt, ibland hade jag nästan lust att be maken se efter om det syntes en liten fot sticka ut Ont gjorde det

Kwekwe: Så härligt, tuff du är som stod emot

• Kelsson1

Kwekwe: Ja låt tiden gå lite o se om du kan släppa det hela, annars får du ta upp det till diskussion igen o hävda gravidhormoner o förlossning till ditt försvar för att få din vilja igenom

Jamtlandstaus: Vad härligt att allt såg bra ut och stort grattis till en liten prinsessa!

• Kelsson1
    6/6  Vincere Väntar 3:e barnet, bf datum kommer efter RUL.
    13/6 Loe, andra (och tredje!) barnet, två tjejer som troligen kommer i maj.
    14/6 emtfb, 2:a barnet
    14/6 Kxx, 1:a barnet
    14/6 ChiliFrö 2:a barnet tror själv 5 eller 14/6 ;)
    15/6 Karro80, 2:a barnet
    17/6 Kelsson1 2:a barnet, väntar en pojke
    20/6, Kwekwe, 2:a0 barnet
    22/6 Jamtlandstaus, 3:e barnet, väntar en tjej
Svar på tråden Vi med BF Juni 2015