• mr me

Borde miljöminister Åsa Romson avgå?

Åsa Romson polisanmäldes idag för miljöbrott av Fria Tiders chefredaktör, som tydligen är en båtentusiast, efter att hon använt förbjuden giftig båtfärg i Östersjöns känsliga ekosystem.

Tydligen har hon dessutom hällt förorenat disk- och annat "gråvatten" rätt ut i havet utan minsta tanke på miljön.

www.friatider.se/romson-polisanm-ld-f-r-milj-brott

Bör miljökatastrofen Åsa Romson avgå?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Borde miljöminister Åsa Romson avgå?
  • Anonym (Mellis)
    kittykatty skrev 2015-05-14 09:06:02 följande:

Herregud, varför skulle hon avgå bara för att hon gjort en halvtaskig jämförelse?

Inte bara för att hon gjort en halvtaskig jämförelse, hon tömmer även våra fickor på pengar. Sedan tänk vad hon säger när kameran inte är på? man vågar knappt tänka tanken. Man ser hur farliga vissa människor kan vara, MP med Romson är skadligt för svensk ekonomi med välfärd helt enkelt.
  • Tom Araya

Herregud, varför skulle hon avgå bara för att hon gjort en halvtaskig jämförelse?

Naturligtvis inte, men nu är det inte så utan Romson radar upp rätt grova tabbar efter varandra. Många har fått gå för mindre.
  • Linnea1994

Hon har ju inte bara gjort denna dundertabbe utan ett flertal!
    I alliansen fick en kvinnlig minister avgår för en tabbe (glömt betala tv-licens).
  • Anonym (tycker)

En enstaka groda är förlåtligt. Men många bäckar små, du vet...
  • Anonym (ojoj!)

Förtroende förstärks ju inte direkt av det jag hörde i en utfrågning av henne på tv för ett par dagar sedan:
    Reportern: "Vad tror du om "det och det" i budgeten"?
    ÅR: "Jag har inte så bra koll på ekonomi men det blir nog bra i slutändan"

Suck!!!

• Anders2015
    Anonym (ojoj!) skrev 2015-05-20 11:05:16 följande:

Förtroende förstärks ju inte direkt av det jag hörde i en utfrågning av henne på tv för ett par dagar sedan:
    Reportern: "Vad tror du om "det och det" i budgeten"?
    ÅR: "Jag har inte så bra koll på ekonomi men det blir nog bra i slutändan"

Suck!!!

Det är tyvärr MP  och deras väljare i ett nötskal, anklaga andra, och inte ha svar på hur kostader ska betalas. 
Svar på tråden Borde miljöminister Åsa Romson avgå?