• mr me

Borde miljöminister Åsa Romson avgå?

Åsa Romson polisanmäldes idag för miljöbrott av Fria Tiders chefredaktör, som tydligen är en båtentusiast, efter att hon använt förbjuden giftig båtfärg i Östersjöns känsliga ekosystem.

Tydligen har hon dessutom hällt förorenat disk- och annat "gråvatten" rätt ut i havet utan minsta tanke på miljön.

www.friatider.se/romson-polisanm-ld-f-r-milj-brott

Bör miljökatastrofen Åsa Romson avgå?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Borde miljöminister Åsa Romson avgå?
  • Sensitiveguy
    Anonym (ojoj!) skrev 2015-05-12 13:44:04 följande:

Dom kanske inte är det längre efter ha sett alla tokiga krav MP har haft i regeringsarbetet.....

Du hade inga belägg alltså...
  • Rataxes
    Sensitiveguy skrev 2015-05-12 13:24:45 följande:
    Har du något belägg för att det finns mycket miljöpartister på Familjeliv?
    Kolla MP-goseriet i "varför hatar folk MP"-tråden.
    Svarar sällan anonyma, definitivt inte anonymt vänsterslödder.
  • Anonym (Helylletrollet)

Ut med Romson och in med Torekull!

• Sensitiveguy
    Rataxes skrev 2015-05-12 13:58:14 följande:

Kolla MP-goseriet i "varför hatar folk MP"-tråden.

Fortfarande väldigt långt ifrån den stora mängden sverigedemokrater på forumet.
  • Gert

Skiter tiggare i parker?

Ja, självklart ska katastrofen till miljöminister och vice statsminister avgå.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Rataxes
    Sensitiveguy skrev 2015-05-12 15:15:45 följande:
    Fortfarande väldigt långt ifrån den stora mängden sverigedemokrater på forumet.
    Sett till valresultatet så finns det dubbelt så många SD:are som MP:are. Ser man till opinionsmätningarna är det ungefär 3 gånger så många. Jag vet inte vad som är värst egentligen...
  • Sensitiveguy
    Rataxes skrev 2015-05-12 19:53:43 följande:

Sett till valresultatet så finns det dubbelt så många SD:are som MP:are. Ser man till opinionsmätningarna är det ungefär 3 gånger så många. Jag vet inte vad som är värst egentligen...

Du ser MP som det riksdagsparti du gillar minst framgick det i en annan tråd.
  • Gert

Nu kräver den smartaste miljöpartisten som finns, Bertil Torekull, att Åsa Romson avgår!

bloggen.bertiltorekull.se/

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Rataxes
    Sensitiveguy skrev 2015-05-12 19:58:28 följande:
    Du ser MP som det riksdagsparti du gillar minst framgick det i en annan tråd.
    Det stämmer, följt av V och SD. Hurså?
  • Mentat

Ju längre hon stannar kvar desto mer borde rimligen förtroendet för (mp) att sjunka! Så huruvida hon skall sitta kvar eller avgå beror nog på om man sympatiserar med (mp) eller inte.

Svar på tråden Borde miljöminister Åsa Romson avgå?