Vi runt 30 som plussat för första gången!
Jag är precis tvärtom, inte hungrig på någonting och blir mot direkt! Jag tror din vikt kommer bana ut när illamåendet slutar :)
Jag är precis tvärtom, inte hungrig på någonting och blir mot direkt! Jag tror din vikt kommer bana ut när illamåendet slutar :)
Mätt direkt :)
Uff, jag bävar lite för helgen. Enligt uträkningar bör hjärtat börja slå nu och det känns ju som en kritisk del. Är så nervös, vill bara att det ska ha gått 12 veckor nu...
Hur står det till med ert illamående? De säger ju att runt vecka 11 börjar det oftast bli bättre, men jag är i v 12 nu och idag är en hemsk dag. Började dagen med att kräkas flera gånger, var helt slut, men lyckades ändå trycka i mig lite filmjölk och pallra mig iväg till jobbet. Väl där hade jag jätteont i magen hela dan, tog ett par turer till toan och kräktes lite mer, försökte få i mig lite lunch, och sen var jag så trött så gick ögonen i kors på mig när jag skulle försöka fokusera. Till slut gav jag upp och gick hem två timmar tidigare. Fick ju ändå inget gjort. Har inte stannat hemma från jobbet en enda dag trots rätt jobbigt illamående, men idag var det nära... Man undrar ju när det ska bli bättre... Usch känner mig som en gnällspik nu. Förlåt för att jag använder forumet som en klagomur. Ibland måste man bara få ur sig lite, hehe ;)
Men v 12 redan alltså...tiden går rätt fort ändå :)
Kul att det går så bra för alla :)
Själv väntar jag spänt på VUL som är på tisdag. Vill bara se att hjärtat slår och att det är något där som lever, så kommer jag bli lugnare. :)
Mår illa till och från, kan inte äta något, och brösten gör ont. Får lite mensvärk ibland men inte lika ofta som tidigare. Är fortfarande väldigt trött! Annars är det ganska lugnt, och det gör så klart att man blir nervös. Tycker det borde vara mer molvärk! Men illamåendet står mig i alla fall bokstavligt upp till halsen, så det är väl förhoppningsvis ett gott tecken.
Idag har jag avslöjat mig på jobbet. Nervigt men det gick bra, ingen som blir så förvånad direkt, haha.
Tack :)
Hoppas att det gick bra för dig idag!! Vilken vecka är du i?
Ja men faktiskt! Känns så knäppt bara att först gå och hålla det jättehemligt och nu vet helt plötsligt alla på jobbet. Men det är klart, de måste ju börja planera, tänka på rekrytering av en vikarie etc. Känns också rätt skönt nu när det är gjort faktiskt! Förr eller senare måste de ju få veta iaf liksom :)
Hoppas det gick bra för dig idag <3
Å vad härligt! Grattis!! Underbart :)