Jag tycker om att vara gravid so far. Det enda jag inte gillar är den blixtrande huvudvärken som håller i sig i flera dagar, ibland. Men utöver det har jag inte direkt lidit. Varit extremt trött, men inget jag direkt lidit av.
Jag har väl haft en lätt graviditet. Jag är också "tjock" och fick mage väldigt tidigt, men jag ser ju skillnad på tjockmage och min mage, som är mer rund och fast. Jag lider inte av att kroppen förändras utan är väldigt inställd på att det blir som det blir.
Jag förstår att man inte vill vara gravid, speciellt om man har en jobbig graviditet. Kan ju hända att min skit kommer sen, men just nu är jag faktiskt glad att vara gravid och trivs superbra. Idag är också första dagen jag kan ha kläder igen som inte gömmer magen, och det känns jättekul. Hoppas ni andra får uppleva den känslan istället snart!! 
Diamant - Beklagar så mycket!! Jag känner att det är tråkigt att min pappa inte finns kvar och får veta allt som skett sedan han gick bort. Vigseln, och att få bli farfar för andra gången och morfar för första gången. Så förstår att det blir extra tråkigt när ni är gravida att han inte finns kvar längre. Ta hand om er! Och hoppas du mår mycket bättre snart :)