vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Tjejer. Ni har ju kommit en bra bit längre än mig. Men måste fråga hur ni mådde första tiden. Jag känner mig överkör av en ångvält. Trött så jag känner mig sjuk. Smått illamående när jag inte äter, huvudvärk och humöret är på topp (eller inte, haha min make går utstå en hel del).
Tröttheten är värst. Sov egentligen ej så mkt inatt då sonen hade feber och yrade. Men vi lade oss och tittade på film på dagen och jag sov konstant. Och nu har jag orkat hålla mig vaken så här länge. Igår lade jag mig 19,30. Tänker om jag kanske håller på att bli sjuk. Men ej förkyld som grabben och maken varit. Nyfiken hur ni mådde?
Tröttheten har jag tyvärr inte blivit av med, är helt slut och orken räcker inte långt! Somnar i soffan varje kväll och sover gärna en stund på dagen om tillfälle ges. Inte särskilt kul, man känner sig som en väldigt tråkig mamma och fru. Hade låga järndepåer på inskrivningen så vet inte om det är järnvärdet som ställer till det. Har ätit järntabletter sen vecka 13 men kanske måste öka dosen.