vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Jag kan berätta att jag känner bebisen oftare nu. Flera gånger idag. Känner mig så lycklig och längtar än mer till rul.
Jag kan berätta att jag känner bebisen oftare nu. Flera gånger idag. Känner mig så lycklig och längtar än mer till rul.
God juldagsmorgon tjejer
Hoppas ni haft det trevligt hittills i jul och fått en massa fina klappar!
Jag fick tre mammaklänningar från bonprix dom jag själv valt ut från sambon och de var jättefina :)
737: hoppas du inte blött nåt mer! Håller tummarna att det går bra nu!
Blåsippan: skönt att du fick medicin till slut, jag hade varit superstressad med inför alla helgerna.
Själv går jag in i v 16 idag och nu har vi börjat berätta. Svårt att dölja när magen är ganska stor redan .... Längtar tills jag känner av bebisen , är lite osäker på om kag gjort det eller inte..
Kram alla !
Vid den här tiden imorn är mitt rul klart och bakom mig. Sista milstolpen innan bf. Eller finns fler? Kanske när man passerat den vecka som bebisen mest troligt överlever då.
Kan knappt tänka på annat än rul nu!!! Nervös men glad att det är imorn. Bebisens sparkar känns väldigt kraftigt flera gånger om dan så inte orolig över det men om det skulle vara nåt fel. Å andra sidan såg allt bra ut på kub.
Nu är milstolpen rul bakom mig. Svettades och var illamående innan av nervositet. Men allt såg bra ut och som det ska!!
Det är en liten kille (precis som jag trodde) så nu ska vi handla några kläder till just honom. Nu blir det sista väntan till att få träffa honom på riktigt i maj. Undrar om han kommer vara lik storebror.
Tack tjejer!! Känns fantastiskt härligt, är som på små fluffiga moln.
Att magkänslan stämde Det är ju dock 50% chans att det man tror stämmer.
Hon sa inget om datumet....så jag antar att det är samma som innan. Jag tyckte mom in the city skrev att dem inte ändrar efter kubets datum?? Eller, kanske får kolla med min bm sen.
Nu vågar jag äntligen köpa något till min babypojke. Filt och lite kläder. Och sen vagn om en månad eller så.
Pop och newbie är mina favoriter med :)
Ja då förstår jag att du inte ville bli flyttad. Vi gjorde nupp i en annan stad och inte förrän v 24 får jag börja hos "min" bm.
Vill önska er alla Gott nytt år:) tänk att 2015 har vi våra små hos oss!!
Ja det blir sommarplagg och några långärmade omlottsbodys och byxor. Givetvis klänningar också om det skulle vara en tjej , men jag tror som sagt på en kille :)