mom in the city skrev 2015-02-03 07:17:02 följande:
Så har ytterligare en vecka gått, vecka 31 (30+0) idag. Känner av i fogarna på kvällarna och ju mer jag ansträngt mig, ju mer ont gör det. Har samtidigt svårt att inte bära och greja, är inte den som ber om hjälp utan fixar gärna själv.
Har börjat boa på riktigt, fixar och donar och har dragit igång massa projekt här hemma. Saker som vi tänkt på att göra länge känns plötsligt väldigt viktiga att få klara innan lillebror kommer. Vad gör dessa hormoner med ens hjärna egentligen?
Vad mysigt att du börjat boa ordentligt. Du är ju ändå inne på slutspurten får man väl säga när man passerat 30.
Och din son kom aningens tidigt eller hur var det?
Jag har haft så mycket med jobb och även mkt privat så hinner knappt tänka på lillebror. Men han märks ändå så som han härjar. Njuter mer av magen nu ändå. Nu är jag lagom, det syns utan tvekan men jag är fortfarande smal och smidig. Får se hur länge.
Varit hos bm (skrev jag det?. Ska dit om ca 3,5 vecka och sen blir det tätare tror jag. Järnet började bli lågt så nu knaprar jag det. Annars såg allt bra ut.
Remiss om kejsarsnitt skickat till sjukhuset jag önskar föda på. Hoppas få kallelse snart för godkännandet. Bm sa dock att det kan ta en månad eller drygt en månad.