vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Kom på en sak är så jäkla trög i magen redan. Kommer ej ihåg att jag var det med sonen. Tips för att slippa? Kunde ej sova inatt för jag var så full.
Kom på en sak är så jäkla trög i magen redan. Kommer ej ihåg att jag var det med sonen. Tips för att slippa? Kunde ej sova inatt för jag var så full.
Skönt att det lugnat sig cayenna
Gulliga ni är tjejer. Läste en tråd där för de som skulle få sommarbebisar. Där stod det att de tyckte inte man skulle tänka att man väntar mf, bara onödig oro, utan tills motsatsen är bevisad. Kände att där skulle jag inte platsa . Jag tänkte nog mer som de för ett år sedan. Men efter mf och så många misslyckade barnförsök så kan man inte rå för att man oroar sig. En inbyggd försvarsmekanism som ni också skriver.
Idag är jag super trött, mår illa så det är positivt. Men som sagt. Tänker mig inte som gravid ännu. Två v till vul eller ul. Det står på läkarens hemsida att han försöker göra ul först och främst. Så det hoppas jag ska gå. Och att man ser ett hjärta slå.
Då kan jag uppdatera att dopplern från teknikmagasinet var bra. Jag hittade hjärtat på liten efter nån minut. Min man och min son fick oxå lyssna.
Nu lägger jag undan och lyssnar kanske en gång om några veckor om inte jag börjat känna rörelser, då behöver jag ju inte lyssna. Jag rycker den var värd pengarna. Min oro är stilla!
Med långt till rul och inga besök planerade så är den ett alternativ.
Ska kolla upp. Jo har väl tänkt berätta för sonen efter kub. Är i v 13 då. Jag mår så fruktansvärt illa hela dygnet. Med sonen var jag spyfärdig på fika rasten på jobbet när jag kände kaffe. Men nu mår jag illa hela dygnet, vaknar på natten och mår lika illa. Känner mig yr. Precis som man sitter i en bil på en krokig väg. Även om jag vilar när jag är ledig hjälper det ej .
Ja lycka till nu mom in the city .