vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
Drömde en hemsk hemsk mardröm att bebisen dog. Den kändes så verklig.
Som tur var sparkade babyn flera gånger på rad när jag vaknat.
Drömde en hemsk hemsk mardröm att bebisen dog. Den kändes så verklig.
Som tur var sparkade babyn flera gånger på rad när jag vaknat.
Åhgraviditetstesten att känna sparkar! Kom ihåg att man drömde mkt konstiga saker när man var gravid förra gången.
Här har vi fått kräksjuka. Än så länge bara sonen. Blir lagom till julafton för oss andra
Vilken mardröm :(
I början drömde jag jättemycket verkliga drömmar, mycket om ett ex, gjorde mig sjukt förvirrad. Men som tur är så har det slutat nu..
Såg att ni pratade om kön och håller verkligen med om att alla har en massa åsikter. Vi får ju tre flickor och redan nu har folk kommenterat att "då måste ni ju skaffa ett fjärde barn så att ni får en kille också". Öööh? I vilken värld lever de där man bara kan bestämma sig för att få ett barn av ett visst kön??? Vet att vissa länder tillåter sådant när man gör IVF men tror inte att det är det de syftar på
Inatt drömde jag också väldigt konstigt. Att maken berättade att han hade haft ett förhållande vid sidan om för 2 år sedan och det slutade med ett barn. Nu hade den kvinnan och barnet flyttat till vårt område. Han ville att vi alla skulle träffas för han ville börja umgås med barnet. Slutar med att jag slår både maken och henne. Vaknar och är jätte ledsen på maken. Han tröstade mig med att han skulle aldrig orka ha ett förhållande vid sidan om, haha. Kvinnor är för krävande för att han skulle orka det. Han har fullt upp med mig .
Nu behöver jag lugnande ord.. Har idag och igår haft lite brunaktiga flytningar och får lite panik. Är ju i vecka 11+3 idag. Hade jag inte haft trosskydd hade jag inte märkt av det, men ja, nu är det svårt att undgå..
Hjälp :(
Tack! Jag har lugnat mig lite nu, det har inte varit nåt mer idag vad jag märkt av.
Började dagen med ett besök hos BM. Alla värden var bra, hjärtat slog fint och magen låg precis på kurvan. Alltid en lättnad att se att allt är som det ska!
Och så har jag bara 1 vecka till rul nu!! En vecka och en dag om vi ska vara petnoga. Men så kort tid känns det som.
Usch. Idag är det jag som måste skriva av mig. Tog thyreoidea prover för 1,5 mån sedan. Då var de bra. Tog nya idag när jag jobbade. Då var de 4. Ska vara under 2. Försökte nå kk, men de hade ej teltid. Ringde Vc men inte de heller kunde hjälpa mug i em. Får ringa imorgon. Känner mig helt kall och yr. Kan bli ofullständigt utvecklat foster om jag förstår rätt när jag läste om detta tidigare i år. I em har jag ej läst än