Inlägg från: Cayenna |Visa alla inlägg
  • Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Blåsippan84 skrev 2014-12-05 07:41:23 följande:

Inte sovit sedan 3,30. Hade strömavbrott inatt. Först trodde vi proppen hade gått men såg sen att gatlyktorna var mörka. Sen började allt snurra i huvudet och jag har mått så illa.

Gynmott ligger ej i stan utan i ett annat bostadsområde, motsatt sida av stan.tänkte mig kollektivt först . Men då skulle vi behövt byta buss två ggr och åka redan nu. Mormor ska bara barnvakt och blir stressad om hon ska hit redan vid 7, för då tror hon att hon ska försova sig, hehe. Maken jobbar mitt i stan och måste in och krångla mig dit då han har kostym med sig till julfesten. Bara bita ihop och försöka övervinna rädslan med bilen, Gahh

Jag håller att tummar idag! Förstår att sömnen inte blev den bästa. Hoppas du är ledig idag och kan ta det lite lugnt sen.
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 08:47:11 följande:

Sitter i väntrummet. Maken körde . Lediga idag. Sonens kompis från nya dagis ska komma i em hem till oss för första gången med sin mamma. Så blir en trevlig men full av bus i em.

Uppdatera snart <3 Nu blir ju jag spänd!! Jag tror allt går sååååå bra!
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-12-05 10:54:38 följande:

Gick bra att köra . Sitter mest i mitt huvud och ibland i vår knasbil med 1ans växel.

Det såg ut som en snigel i livmodern . En slemklump med ett hjärta som slog . Han backade mig lite till 9/7 istället för 13/7 men han sa att det kan ju ändras efter rul å så också. 97% att allt går bra nu lugnade han mig med.

Men sen förstår jag ju att man måste titta närmare på allt vid rul för att se att alla organ och så är bra. Men nu känner jag mig helt utpumpad. Ska slå på Barnkanalen för sonen och vila lite innan lunchdags .

Underbara nyheter!! Grattis till lyckat Rul. Skönt att bli framflyttad

Nu väntar vi in nyheter från Patricia oxå!
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-12-05 11:12:17 följande:

Yippii - glädjens dag! Grattis till pickande hjärta

Vi fick bra siffror på nupp och det var en liten bebis där:) så glada och lättade !

Ännu mer glada nyheter!!! Grattis till bebin och bra siffror! Är du i v13 nu?
  • Cayenna
    mom in the city skrev 2014-12-05 11:22:46 följande:

Vecka 22 här nu, magen växer varje vecka och lillebror sparkar på. Börjar känna mig "gravid på riktigt", tycker magen är i vägen redan och ändå kommer den bli mycket större innan det är klart.

Känns långt till BF, drygt fyra månader och man har ju inga UL att se fram emot så väntan känns lång även om det är mindre än hälften kvar. För min del skulle han gärna få komma nästa vecka!

Men skönt ändå att bara ha bf väntan kvar! Rätt som det är ligger lillebror på ditt bröst. <3

Jag har kommit till 15+6 idag och min app säger exakt 40% är nått! Imorn går jag in i v17 - nu känns det som att tiden rullar på.
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-12-05 12:02:55 följande:

Ja men är det inte bara du som kan lägga till som TS? Du kan fylla på med mitt sen: Patricia4, 39 år, fjärde barnet ,Bf 17 juni.

Okej då ska jag fixa när alla fyllt likadan info.

Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj

Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
  • Cayenna

Jag väntar in att mom in the city och JhjärtaK fyller på så lägger jag upp. Eller har jag missat nån då?? FÖRLÅT i såna fall och fyll på!!! Gravidhormoner gör en förvirrad!

• Cayenna

Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj

Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni

737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli

Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"