mom in the city skrev 2014-11-21 10:02:57 följande:
Ja, så var det för mig också. Mådde mest illa och var mest trött när det blev MA, nu har jag också mått dåligt men det var faktiskt värre då. Med sonen mådde jag så himla bra hela tiden och hade det inte varit för magen och sparkarna hade jag nog knappt märkt att jag var gravid.
mom in the city skrev 2014-11-21 10:04:42 följande:
Tror du kommer börja känna dig lugnare när du känner rörelser också, det hjälpte mig mycket. Men efter RUL, då jäklar ska jag bli lugn som en filbunke.
Vad lustigt att du oxå upplevde magraviditeten som värst. Jag har förvisso mått illa och kräkts nästan alla graviditeter men den var nog snäppet värre vid ma. Och den där lamslagande tröttheten vid ma:et var inte av denna värld. Med sonen var jag inte minsta trött och med denna har jag varit trött men jag var ännu tröttare vid ma:et.
Så är det nog, rörelser skulle lugna. Kännt något som skulle kunna vara babyn men i nästa stund tänker jag att det måste varit tarmrörelser. Det känns nämligen mer som bebis vänder sig än som nåt lätt fladder. Och det ska väl bara kännas mini i början.