Inlägg från: saragranberg |Visa alla inlägg
  • saragranberg

Nya BF Februari 2015!

kiriaki skrev 2014-10-14 08:01:24 följande:

Jag tror att min lilla bebis vande pa sig idag! Han har suttit uppratt pa min blasa hela tiden men idag pa affaren sa fick jag vaaarldens skummaste och mest obehagliga kansla och hela magen stracktes ut sa jag trodde den skulle spricka.. det kandes verkligen som att han snurrade runt helt och nu ligger med huvudet nerat. Jag tog mig for magen och bara gapade och gjorde nagot konstigt ljud och lutade mig framat.. Sag formodligen ut som att jag var pa vag att bajsa ner mig eller foda barn eller en kombination av bada.. 

Saklart gick det forbi en kvinna just da och hon bara glodde och fortsatte ga.. Sen vander hon sig om nar hon gar och bara fortsatter glo!! Jag blev sa jakla arg alltsa att jag skrek "JAG MAR SKITBRA, TACK FOR ATT DU FRAGAR!!". Hon sprang snabbt ivag och sag livradd ut. Jepp, jag ar officiellt galen. 

Haha ja, det låter som att du är ganska galen :P men tycker du gjorde helt rätt. Hade jag gått förbi hade jag frågat om du behövde hjälp med något! :) det är allmänt hyfs enligt mig :P
  • saragranberg
    Elins mamma 2010 skrev 2014-10-14 22:02:00 följande:
    Vad var det för gravidkudde de har? :)
    Vi köpte denna amningskudden på Ullared! :D (den med sälar ;) )
  • saragranberg
    Elins mamma 2010 skrev 2014-10-14 22:29:26 följande:
    Söt kudde men otroligt söt bebis!
    Hehe tack <3 Honom är jag otroligt stolt över!
  • saragranberg

Jag är fortfarande mammaledig med sonen och tar nu ut 4 dagar i veckan! (Jobbar på helgerna)! När lillasyster föds kommer jag nog ta ut 5 dagar i veckan.

• saragranberg

Idag var jag och hämtade ut en babybox på kronans droghandel, den är superbra! Den bästa hittills iallafall :)

• saragranberg
    Amber82 skrev 2014-10-16 18:57:16 följande:
    Ser ut att vara en hel del bra grejer i den smile1.gif Boxen var slut förra veckan på det apotek jag har nära, står på hemsidan att boxarna är slut i lager men jag hoppas att de kommer tillbaka snart!
    Har för mig att jag läst att dom skulle fyllas på nu under hösten :) Hoppas det är snart så att du också kan få denna Box :)
  • saragranberg
    mocha8676 skrev 2014-10-16 19:10:20 följande:

Någon som fått gravidpaket från allt för föräldrar? Fick det idag. Men förpackningen var bruten.. Fick ni med Kappahl kupongerna med tidningspaketet? Undrar om nån varit ful och snott?!!

Jag fick med kupongerna i plastförpackningen. Troligtvis har nån tagit dina! Maila till dom och berätta vad som hänt så får du säkert nya :)
  • saragranberg
    hemljuvahem skrev 2014-10-16 19:02:37 följande:

Oh vad gör man för att få en babybox :) Vet att man brukar få något via Libero men denna har jag inte hört om

Du går bara in på Kronans apotek och ber om en, det kan vara så att du måste ha ett Coop-kort! Här lämnar dom bara ut dock :)
  • saragranberg
    mocha8676 skrev 2014-10-16 20:08:28 följande:
    Har gjort det :) hur kan nån göra så?! Lite komiskt..
    Jag tycker att det är respektlöst. Att sno från andra är bara taskigt!

Hoppas du får nya :D
Svar på tråden Nya BF Februari 2015!