Nya BF Februari 2015!
Småvärkar, skulle det stå, såg nu du också har det, var uppmärksammad för kan ju dra igång ordentligt inom kort
Småvärkar, skulle det stå, såg nu du också har det, var uppmärksammad för kan ju dra igång ordentligt inom kort
Inga värkar men molvärk i ryggen än. Blodstrimmigt slem.. Och det trycker ner så att det känns som att mitt bäcken ska gå i bitar.. Och nervhugg i innerlåren så benen viker sig varannat steg. Hoppas bebis tänker komma för såhär kan jag ju inte ha det i 19 dagar eller mer :o
Nej, du menar för undersöka om något hänt? :p
En fråga till ni som väntar 3:an och 4:an. Har bebisen fixerat sig? I vilken vecka?
Min bebis hade sjunkit ner idag men var nog ännu ruckbar.
En fråga: bebisen är inte fixerad (den var inte det förra veckan iaf) men den var ruckbar men det jag undrar är sjunker bebisen ner mer från ruckbar till fixerad? Tycker magen ser mindre ut än för någon dag sen? Men de kanske är hur bebis ligger som ger synvillor? :)
Tack för alla grattis. Nu håller jag tummarna ni andra som haft känningar snart får åka in och träffa bebisen och att ni som är sjuka och krassliga snabbt kryar på sig.
Ni som har barn sen tidigare å väntar erat nya tillskott hur känner ni inför det nu i slutet? Eller ni som redan varit med om då ni gick från 1 till 2??
Jag kan säga att jag längtar som en tok efter vårat andra barn och att få ge vår dotter på 1 år 7 mån ett syskon. Men så nu mot slutet så kommer vissa dagar då jag blir full av hormonstormar å känner skuld om hur man kan ligga på BB sen med ett nytt litet liv på magen medans ens andra barn är hos barnvakt..... Usch vet inte varför dessa dumma tankar kommer å man bryter i gråt. Klart vi aldrig kommer favorisera någon å ddottern ska aldrig få känna sig utanför vi kommer försöka ägna all våran tid åt båda!! Så vaarför får man såna här tokiga tankar, åååå jag orkar inte med dessa graviditets hormonerna mer...
Var bara tvungen skriva av mig lite.
Kolla in "Karl för sin kostym" med Danny o Gina på Youtube så dåligt bra o roligt, folk gnäller så mycket hur folk är klädda o ser ut som programledare, tycker dom gjorde en rolig grej av det hela
Jobbigt för er som är trötta och vill ha bebis nu, själv försöker ja bara gilla läget o ta det lugnt det kommer snart ska ni se
Brukar er barnmorska kolla livmodertappen? Jag har inte fått någon vaginal undersökning sen jag blev gravid. Är det normalt?
Okej, va bra. Då var det inte för att hon glömt bort det antagligen :P